Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gister ben ik naar het EK Rallycross geweest te Valkenswaard (voor foto's, zie het topic in het Autosport gedeelte). Uiteraard stonden hier ook een modelautozaken uitgestald met wat mooi materiaal. Ik kon onderstaand model voor een prachtig prijsje niet laten staan, vandaar dat jullie hem nu hier kunnen bewonderen. Velen hebben hem al gezien of zelfs in de collectie, maar ik moest 'm nog altijd toevoegen
Erg fraaie aanwinst Arno. Het is echt een dik model en ook bekend hier, mijn pa heeft hem thuis ook in de vitrine staan Veel plezier op Ibiza, ik zal een flinke portemonnee meenemen Sommige clubs schijnen nogal duur te zijn
Ik heb inderdaad gehoord dat sommige clubs iets van €80,- entree vragen. Maja, je moet er eens geweest zijn zeggen ze En Richard, ik zal de namen proberen te onthouden Komt goed!
hey,
Dit model van de Porsche 911 GT3 RSR van AutoArt is inderdaad een prachtig model,vind hem nog steeds mooi ook al is het model al een paar jaar oud maar dat maakt niks uit het is en blijft een mooie modelauto ( staat ook hier in de verzameling)
Na enige doodse stilte toch nog een modelletje weten toe te voegen aan de collectie, te weten de Renault Megane Trophey van Mike Verschuur. Enjoy the pics!
Hopelijk komt de ECTO 1 hier binnenkort ook nog bij. Dan ook foto's van de 1/43 A-Team bus en waarschijnlijk ook nog eens een overzichtje van de JBCC voor zover de tijd dit toe laat