LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
Re: LamboDieCast - 25 nov : 1/43 Miura SVJ matzwart p76
Leuke aanwinsten allemaal, maar het blijft toch wachten op de foto's van de 3 LP670's van Autoart 

- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 25 nov : 1/18 LP670-4 SV in geel p77
inderdaad ... bij deze dus ... eerst de Giallo Orion versie :lambo schreef:Leuke aanwinsten allemaal, maar het blijft toch wachten op de foto's van de 3 LP670's van Autoart

Een schitterend model dat zeker in elke verzameling een plaatsje verdiend, maar als je slecht één of twee kleuren koopt ... zou ik toch voor een van de matte versies kiezen ... en de oranje, dit is echt machtig mooi ... morgen komen de foto's van de oranje en de China Edition nog.
Ik heb vandaag trouwens de turquoise versie gezien in Duitsland, AutoArt (Gateway Europe) heeft een stand op de Essen Motor Show ... en de 'blauwe' stond er als hand gebouwd demo model te blinken ... vind de tint maar niets en heb bijgevolg gevraagd of mijn pre-order niet omgezet kan worden naar de rode versie, ik vind de turquoise kleur in 'real life' helemaal niets, sorry.
Ga woensdag kijken in Essen, als blauw niet bevalt wordt het misschien toch oranje of mat wit. De rode versie is toch niet aanwezig in Essen? Heb net op internet de eerste foto's gezien van de rode versie, heeft een roze gloed over zich.lambodiecast schreef: Ik heb vandaag trouwens de turquoise versie gezien in Duitsland, AutoArt (Gateway Europe) heeft een stand op de Essen Motor Show ... en de 'blauwe' stond er als hand gebouwd demo model te blinken ... vind de tint maar niets en heb bijgevolg gevraagd of mijn pre-order niet omgezet kan worden naar de rode versie, ik vind de turquoise kleur in 'real life' helemaal niets, sorry.
De LP570 Superleggera is ook in de maak, momenteel zijn er handsamples ter beoordeling naar Lamborghini, heb al foto's van de oranje pre-productie versie en hij ziet er goed uit, echt een bommetje.

- lambodiecast
Normaal gezien hadden ze de rode ook moeten hebben, maar vandaag was hij er toch niet bij spijtig genoeg.lambo schreef:De rode versie is toch niet aanwezig in Essen? Heb net op internet de eerste foto's gezien van de rode versie, heeft een roze gloed over zich.
De LP570 Superleggera is ook in de maak, momenteel zijn er handsamples ter beoordeling naar Lamborghini, heb al foto's van de oranje pre-productie versie en hij ziet er goed uit, echt een bommetje.
De Superleggera kan bijna niet tegenvallen, na de originele Superleggera en de Super Trofeo kunnen ze bij AutoArt toch moeilijk nog niets mispeuteren

De gele LP640 stond ook op de stand, net zoals de Countach LP400 in geel met lichtbruin interieur ... en niet willen verkopen aan mij hé

Het is trouwens nog niet zeker of er een re-productie komt en als die komt van welke kleuren, kans is ook aanwezig dat er alleen nieuwe kleuren komen.
Belangrijkste kandidaat als toevoeging op de bestaande 8 versies is een mat paarse versie.
De re-productie en/of nieuwe kleuren zullen ook een stukje duurder worden, minimaal de prijzen van de China edition
Belangrijkste kandidaat als toevoeging op de bestaande 8 versies is een mat paarse versie.

De re-productie en/of nieuwe kleuren zullen ook een stukje duurder worden, minimaal de prijzen van de China edition

- lambodiecast
Dat is slecht nieuws vind ik eerlijk gezegd ... maar dat maakt de kleuren die er nu zijn des te interessanter natuurlijk ... maar nog meer kleuren ... AutoArt gaat de MR toer op zekerlambo schreef:Het is trouwens nog niet zeker of er een re-productie komt en als die komt van welke kleuren, kans is ook aanwezig dat er alleen nieuwe kleuren komen.
Belangrijkste kandidaat als toevoeging op de bestaande 8 versies is een mat paarse versie.![]()

Het probleem is dat AutoArt ondertussen ook door heeft dat zijn modellen toch gekocht worden, ook al worden ze elk jaar 10% (of meer) duurder

Denk dat ze vaak op jouw site kijken en zien dat je richting de 6 kleuren gaat en de verleiding toch niet kan weerstaan om nog wat extra variaties aan te schaffenlambodiecast schreef: Het probleem is dat AutoArt ondertussen ook door heeft dat zijn modellen toch gekocht worden, ook al worden ze elk jaar 10% (of meer) duurder

Ik heb ook liever dat ze gewoon komen met nieuwe modellen i.p.v. nieuwe kleurencombinaties, 8 versies is denk wel genoeg.

- lambodiecast
Als ze dan toch bezig zijn ... geef mij nog maar de LP670-4 Super Veloce als politiewagen uit de Need for Speed Hot Pursuit ... die wil ik nog wel hebben. Ik heb in Essen gisteren net een 1/24 model van Jada gekocht ... een LP640 in politiekleuren : mat zwart en mat wit met 'protect and serve' en 'police' op de zijkant, hilarisch gewoon, was wel 20 Euro, maar kon hem niet laten staan. Staat nu in het rijtje voor een fotoshoot, maar eerst nog even deze :lambo schreef:Denk dat ze vaak op jouw site kijken en zien dat je richting de 6 kleuren gaat en de verleiding toch niet kan weerstaan om nog wat extra variaties aan te schaffen
De 1/18 versie van de NFS Underground Lamborghini Murcielago LP640 door Maisto gemaakt, voor 15 Euro opgepikt in Houten vorige week, kon hem niet laten staan voor die prijs

Niet echt het ultieme model, maar toch leuk hoor ... heeft wel enkele details waar Maisto op had moeten letten vind ik, lees meer in mijn review
Zo, en nu terug aan het werk aan mijn twee andere AA SV's

- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 26 nov : 1/18 LP670-4 SV in oranje p77
En de volgende update is er ondertussen ook al ... de oranje versie van de Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce door AutoArt in 1/18 ... voor mij één van de top kleuren op dit model

Op de site heb ik in mijn review onmiddellijk een vergelijk tussen de oranje Norev en deze oranje AutoArt versie gemaakt ... hier te vinden dus.

Op de site heb ik in mijn review onmiddellijk een vergelijk tussen de oranje Norev en deze oranje AutoArt versie gemaakt ... hier te vinden dus.
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Wauw, dat oranje knalt wel lekker zeg 

het blijven toch schiterende modellen
en wat een mega collectie heb je al

en wat een mega collectie heb je al

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Dat oranje is voor mij de beste kleur op deze wagen. Wat een stoer ding. In het echt heb ik deze eens mogen aanschouwen.
Ik hoop er binnenkort hier ook een te hebben
Ik hoop er binnenkort hier ook een te hebben

great addition and in the end Mark you will have every Murci SV from AA anyway 

Bye
Faultier
Faultier
- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Weer 2 fraaie updates!
Die Murcielago's gaan nooit vervelen.

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
- lambodiecast
Dank je voor de reacties ... en inderdaad deze oranje is echt wel schitterend ... vind hem zelf de beste kleur tot nu toe, maar mat wit en mat zwart zijn heel kortbij als top drie ... de gele vind ik zelf een beetje tegenvallen, en de China Edition is niet echt mijn ding met die streep, maar hij hoort er gewoon bij.
@Faultier : I am resisting the turquoise and green one ... did go for the red shade however, so in the end I will get a total of six AA SV's ... or more if they release more shades next year
@Faultier : I am resisting the turquoise and green one ... did go for the red shade however, so in the end I will get a total of six AA SV's ... or more if they release more shades next year