Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
correctie, dit zijn andere lampen dan van een jetta. deze zijn een stuk platter en anders van vorm (inwendig)
OTF'er schreef:Het interieur was rijkelijker uitgerust met half-lederen bekleding met Rallye-logo’s
en als optie te verkrijgen met recaro stoelen.
die van otto-model is niet helemaal goed, hierin zitten namelijk recaro stoelen met de opdruk rallye.
het waren dus of standaard kuipstoelen met de opdruk rallye of recaro stoelen met de opdruk recaro
Bedankt voor de aanvullingen!
Ben zelf niet zo thuis in Golfjes, maar zo'n Rallye vind ik lekker dik en daarom heb ik ook deze gekocht.
En is mooie aanvulling op mijn Quattro's.
Ziet er perfect uit dat Golfje, lijkt bijna een 1:1
Ook die Sierra cossie uit de vorige update vind ik klasse.
Blijft ook een geweldig mooi model. Zie nu pas dat deze zwarte buitenspiegels heeft, is me
nooit eerder opgevallen.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Enkele maanden geleden bood een Duitse site Schuco-Porsche’s aan aan een sterk verlaagde prijs. Vermits deze van heel hoge kwaliteit zijn en normaal gezien veel te duur, heb ik er nu van geprofiteerd om er ééntje aan te kopen. Mijn keuze is gevallen op de 356 A Carrera. Dit is niet mijn geprefereerde 356, ik vind een A Cabriolet leuker. Dat neemt niet weg dat zo'n 356 coupé in het zwart veel charisma uitstraalt, zeker in Carrera-uitvoering met de sterkere 1600-krachtbron.
Het detailleringsniveau is hoog, met een fijne afwerking van o.a. het interieur.
Supermooi model van dit model. Het detail zit idd heel goed. Ik kan al raden waar je het model gekocht hebt want ik heb die promotie ook gezien.
Moest je idd van profiteren als je dit model wilde hebben.
De foto's zijn ook om van te snoepen
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'