Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dit is wel echt een heel speciaal model zeg. Heel knap gemaakt dor Otto. Ziet er levensecht uit en het detail is super!
Ik wist niet dat Otto deze ging maken. Hele knappe aanwinst
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Vorige zomer organiseerde ons bedrijf een Citroën weekend op circuit Zolder, met onderandere een delegatie klassieke Citroêns van het fabrieksmuseum (Conservatoire). Deze SM proto was hierbij ook aanwezig, en rijdend te zien op het circuit. Prachtige wagen! Het model van Otto ziet er ook echt schitterend uit....een auto uit de tijd dat Citroën nog stond voor gewaagde en buitengewone modellen.
Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
Prachtig model die 508 De auto in 1:1 is echt een prachtige wagen. En in 1:18 is die prachtig nagemaakt.
Als ik hem nog eens tegenkom koop ik hem gelijk.
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!
zoals ik reeds melde heb ik eens een duitser gekocht de deze,
de Mercedes-Benz L6600 Stake Truck uit 1950 op schaal 1/18 van Minichamps.
dit is een enorm groot model en zwaar en heel mooi.