Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb hier al lange tijd geen fotos meer geplaatst blijkbaar, hier een update met de mercedessen: E klasse van AutoArt en Cl 63 AMG. Ik heb deze modellen een paar weken geleden gekocht van Supercars, die het verzamelen gedeeltelijk voor bekeken heeft gehouden. Hier de 'nachtfoto's'
Er is nog een pakket onderweg met de E klasse hieronder (zwart en in break) en met een witte lexus 360 van 2006
Dat is inderdaad een poos geleden.
Ik neem aan dat je al weet waar die pennetjes onder de Ferrari voor zijn?
Ik neem aan dat je inmiddels de motorkap al een los hebt gehad...
Driver-X schreef:Dat is inderdaad een poos geleden.
haha nee, ik heb er eerlijk gezegd niet meer naar gezocht, en de motorkap wilde niet los, heb hem dan maar zo laten staan, voor ik begon te
Driver-X schreef:Dat is inderdaad een poos geleden.
haha nee, ik heb er eerlijk gezegd niet meer naar gezocht, en de motorkap wilde niet los, heb hem dan maar zo laten staan, voor ik begon te
Dit is doorgaans de transport-beveiliging voor de motorkap/bagageruimte, die loopt door een oogje van de klep zelf, als je deze aan de onderkant losmaakt zou de klep gewoon open kunnen, en kun je het draad verwijderen.
na lange tijd geen updates meer gegeven te hebben, ziehier de modellen die er intussen al zijn bijgekomen, er zijn er nog meer nieuwe bij, maar die zijn voor de volgende fotosessie
op de achtergrond zie je mijn 190D staan
Laatst gewijzigd door Dylan op vr 23 mar 2012 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.