Limbo's collectie: VW Golf GTI

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Plaats reactie
limbo
Schaal: 1:24

Limbo's collectie: VW Golf GTI

Bericht door limbo »

Zo, maar eens mijn eerste goede voornemen voor 2012 waarmaken en een topic openen. :D
Ik verzamel tuning modellen die ik voornamelijk zelf bouw. Ook wel die-cast maar hier ben ik heel selectief in, ik koop alleen modellen die me echt aanspreken. De wel bekende modellen met de extreem grote velgen (Players, Jada, etc.) niet. Verder dus vooral kits. Deze vind ik leuker omdat je zelf het model kunt maken naar je eigen smaak.

Mijn voorkeur gaat naar Porsche en Volkswagen. Ik rijd al vanaf mijn 18e VW (o.a. Golf 2 GTI, Passat) maar ben nu voor het eerst "vreemd gegaan" met een Peugeot 406. Wel heb ik nog steeds een GTI die ooit een racer moet worden en waarmee ik dus de circuits onveilig wil maken. :D

Vanaf mijn eerste auto ben ik al met tuning bezig geweest en ik heb eind jaren '90 en begin jaren '00 veel meetings in de Benelux en Duitsland bezocht. Nu zijn de wilde haren er een beetje af en verbouw ik alleen nog maar auto's die 24x verkleind zijn. :mrgreen:

Okee, genoeg gepraat. Tijd om het eerste model te showen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door limbo op za 28 apr 2012 19:46, 5 keer totaal gewijzigd.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Re: Limbo's (zelfbouw) 1:24 collectie: VW Golf GTI

Bericht door rsh_scuderia »

Welkom hier en veel plezier op MAF :thump_up:
ferraricollector
Schaal: 1:43

Re: Limbo's (zelfbouw) 1:24 collectie: VW Golf GTI

Bericht door ferraricollector »

leuk model doet me denken aan de 1:24 van revell

en welkom hier
Bien
Schaal: 1:43

Re: Limbo's collectie: VW Golf GTI

Bericht door Bien »

De Golf is een mooie kit met een goede pasvorm. Heb hem zelf ook ooit gebouwd (ook in het rood maar met de originele velgen en zonder spoilers etc.).
Ben benieuwd naar de volgende!
Plaats reactie