Vind het zelf wel meevallen. En aangezien we een niet al te grote woonkamer hebben kan ik ook maar 1 vitrine kwijt waar alles in moet. Over een paar weken krijgen we een dakkapel op zolder en gaat er een deel naar zolder toe. Dan blijven de mooiste in de vitrine beneden in de woonkamer staan en de rest gaat uitgestalt worden op de zolder.Kempo schreef:Ik vind je vitrine nog al druk gevult? niet..
renault verzameling van Ronald - eerste update 2013
- ronald-clio
- Schaal: 1:43
Re: renault verzameling van Ronald - miniupdate 01-08
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
- ronald-clio
Re: renault verzameling van Ronald - deze week grote update!
Als alles mee zit heb ik eind deze week al mijn bestelde modellen voor mn verjaardag binnen en dat zijn er heel wat , dus eind deze week eindelijk weer een grote update!!!
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Ik ben benieuwd.
E
E
- muppiemaster
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
spannend
en nog gefeliciteerd
en nog gefeliciteerd
MVG. Nino
en? heb je ze al binnen? 

- ronald-clio
ik heb er 1 binnen en de rest krijg ik morgen binnen ( volgens de track en trace)antoine schreef:en? heb je ze al binnen?
dus nog even wachten

Het is 'morgen' ... nou vertel.. 

- ronald-clio
helaas heb ik vandaag nog niet alle modellen mogen ontvangen. Er is er wel 1 bezorgd vandaag die ik jullie niet kan onthouden.
Aangezien mijn dochtertje de afgelopen week in het ziekenhuis heeft gelegen en daardoor vandaag haar 2e verjaardag niet hebben kunnen vieren vonden we dat ze een mooi verjaardagscadeau verdiende van ons , dus zo gezegd zo gedaan:

Zo als te zien is ze er erg blij mee. Nu alleen hopen dat mn dochtertje weer een beetje beter gaat worden
Aangezien mijn dochtertje de afgelopen week in het ziekenhuis heeft gelegen en daardoor vandaag haar 2e verjaardag niet hebben kunnen vieren vonden we dat ze een mooi verjaardagscadeau verdiende van ons , dus zo gezegd zo gedaan:

Zo als te zien is ze er erg blij mee. Nu alleen hopen dat mn dochtertje weer een beetje beter gaat worden

Dat is nog eens een leuk verjaardagskadootje en zeker een leuk modelletje erbij.
Ik heb nu een zoontje van 10 weken en voor hem staat ook een leuk modelletje op hem te wachten.
Ik hoop dat het verder ook goed gaat met je dochter.
Ik heb nu een zoontje van 10 weken en voor hem staat ook een leuk modelletje op hem te wachten.
Ik hoop dat het verder ook goed gaat met je dochter.
424 auto's 1:18 + 7 motor's 1:18, 8 Peter Bilt's + 6 Trailers 1:24 en 6 Ferrari's 1:43
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=21085" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=21085" onclick="window.open(this.href);return false;
Spoedig herstel voor je dochtertje,verder een mooi verjaardags kado !!!! 

- ronald-clio
Re: renault verzameling van Ronald - eindelijk de update!!!!
vandaag was het eindelijk zo ver en heb iuk al mijn aangeschafte modellen mogen ontvangen
Dus daar gaan we:
1:87 Renault clio 16v crash test:

1:18 Renault 5 Gt Turbo bleu metallic:

1:18 otto Renault 5 alpine calberson:

4 x 1:18 Renault 5 turbo en Turbo 2 :

Dit was mn verjaardags update.
Verder had ik nog 1 modelletje staan die ik een paar maanden geleden had aangeschaft maar nog niet in mn topic gezet had:

Al met al toch weer een geslaagde update al zeg ik het zelf

Dus daar gaan we:
1:87 Renault clio 16v crash test:

1:18 Renault 5 Gt Turbo bleu metallic:

1:18 otto Renault 5 alpine calberson:

4 x 1:18 Renault 5 turbo en Turbo 2 :

Dit was mn verjaardags update.
Verder had ik nog 1 modelletje staan die ik een paar maanden geleden had aangeschaft maar nog niet in mn topic gezet had:

Al met al toch weer een geslaagde update al zeg ik het zelf

Prima update
Die witte Turbo2 is toch wel mijn favoriet

Die witte Turbo2 is toch wel mijn favoriet
Zooooo dat wordt een jaar lang geen kado's meer zie ik