Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vraag weet iemand of icarcollect nog bestaat door een crash van mij laptop heb ik wel een backup maar kan deze niet meer open krijgen.
Anders kan ik opnieuw beginnen met een 1000 modellen invoeren.
Op het net kan ik de site niet meer vinden.
Begin er niet aan , aan deze database ik heb hem ook en ik krijg hem niet van m'n oude pc
naar m'n notebook , ook niet na herhaaldelijke oproepen aan de leverancier van dit programma.
Ben bezig om te gaan over stappen via de namac naar een soortgelijk programma.
Icollect is bij helemaal afgedaan na deze waardeloze aftersales hulp.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
andre schreef:Begin er niet aan , aan deze database ik heb hem ook en ik krijg hem niet van m'n oude pc
naar m'n notebook , ook niet na herhaaldelijke oproepen aan de leverancier van dit programma.
Ben bezig om te gaan over stappen via de namac naar een soortgelijk programma.
Icollect is bij helemaal afgedaan na deze waardeloze aftersales hulp.
Naar welk soort programma stap jij dan over?
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
Ik zal eens zien of dit is waar ik naar op zoek ben.
Zo te zien niet echt.
Ik zoek eigenlijk een database die ergens online te raadplegen is zodat ik met meerdere apparaten toegang heb tot mijn collectie.
Heb een profieltje op scale18, daar kun je de modellen die je in je bezit hebt in je eigen
"collectors registry" zetten (XL database qua modellen 1:18), ik sla gewoon de pagina van mijn "got list" op.
Dan heb je een webpagina die je ook offline kan openen, de link naar mijn pagina staat in mijn sign.
Vind ik persoonlijk meer dan genoeg als simpel naslagwerk aangezien ik toch enkel 1:18 verzamel,
maar Toy Car Collector ga ik wel even checken.