Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Normaal gezien zijn alle exemplaren met "205"-opschrift.
Het past wel beter bij de overige 205'jes, want de Rallye/ 1.6 GTI/ 1.9 GTI Griffe/ 1.9 GTI Miami Blue hebben dat ook.
Ik heb sinds gister ook mijn eerste 1:18 Resin model binnen gekregen en ben eigenlijk erg onder de indruk van de kwaliteit van het exterieur. Deze Citroën is daar geen uitzondering op.
De Birotor is echt heel erg mooi en goed. Alle details , interieur en exterieur kloppen gewoon, inclusief die wat vreemde hoge stand op de wielen. Ik hoop dat ze meer van dit soort klassiekers gaan maken, vind dat heel wat interessanter dan een of andere Golf of BMW versie, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ricardo schreef:Erg fraai met het avondzonnetje erbij. Het mooie aan een cabrioversie is ondanks dat hij sealed is, je het interieur wel mooi kunt zien.
Ricardo schreef:Erg fraai met het avondzonnetje erbij. Het mooie aan een cabrioversie is ondanks dat hij sealed is, je het interieur wel mooi kunt zien.
Hoezo sealed?
je kan niks open doen kwa deuren of motorkap enzo
heel knap model terug
ik ben zelf ook in blijde verwachting van deze
nu, hopelijk, misschien ooit eens een 205 rallye op de kop tikken