revell golf 4 gti 1:18 ombouw ACHTERLICHTEN VRAAG

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
bobbob
Schaal: 1:18

Re: revell golf 4 gti 1:18 ombouw IS KLAAR!!

Bericht door bobbob »

Hallo,

hierbij de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wat vinden jullie ervan?

bob
SFRC
Schaal: 1:43

Bericht door SFRC »

Probeer eens om de velgen verder naar buiten te brengen. Dat staat nog stoerder.
Maarten
bobbob

Bericht door bobbob »

SFRC schreef:Probeer eens om de velgen verder naar buiten te brengen. Dat staat nog stoerder.
TJa, goed punt. Ik kijk nog wel even.
Ik wil er eigenlijk ook nog een keer andere velgen onder, maar dit zijn de enige velgen die ik er een beetje mooi onder vond staan, niet te groot, en waarmee de Golf niet te hoog stond :P

Bob
bobbob

Bericht door bobbob »

modeleur schreef:sorry bob maar ik kan hem niet mooi vinden...
En hoezo dat??
togicollector

Bericht door togicollector »

Ach smaken verschillen en dus is het helemaal niet zo relevant of iemand anders hem mooi vindt of niet. Je hebt het netjes gedaan vind ik. :thump_up:

Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
bobbob

Bericht door bobbob »

togicollector schreef:Ach smaken verschillen en dus is het helemaal niet zo relevant of iemand anders hem mooi vindt of niet. Je hebt het netjes gedaan vind ik. :thump_up:

Koen
Ja klopt. En bedankt :mrgreen:
Maar ik ben er zelf ook niet helemaal tevreden over.. Het interieur vind ik niet helemaal :thump_up: en de wielen ook niet...

Bob
bobbob

Bericht door bobbob »

modeleur schreef:dat je hem zelf mooi vind is uiteraard waar je het voor doet bob :thump_up:

en voor jou doen is ie zeker netjes gelukt hoor.. ik ben ook ooit zo begonnen :oops:

alleen ik ben een perfectionist.. ik vind bijv. zoals je zelf al zegt de wielen niet mooi, de deuren sluiten niet mooi aan.
de achterlichten zijn niet mooi. je hebt wel de kentekens gecleand maar niet de strippen die op de bumpers en zijkant zitten
ik vind het motorblok niet mooi en nog niet af... en de kleur is zowat het zelfde als hoe je hem kocht.

nogmaals niet als kritiek bob. is alleen mijn mening :wink:
Inderdaad, de wielen niet helemaal mooi, 1 deur sluit niet goed aan, maar die kreeg ik er ook niet goed meer in...
Nee die strippen heb ik niet gedaan... Maar jij hebt een kenteken niet gedaan, wat ik dan weer niet helemaal mooi vind....
Maar met dat laatste ben ik het zeker niet eens, dat de kleur nog zowat het zelfde is als toen ik hem kocht :wink:
goededag

Bericht door goededag »

De kentekens moeten toch ergens blijven :P
Ik vindt hem ook niet mooi. Ik ben ook zo'n enorme perfectionist dat ik geen modellen meer ga ombouwen. Dat is dan gewoon geen doen meer. (modelauto 5X spuiten:P)
De kleur is helemaal niet hetzelfde, of je moet kleurenblind zijn :D
Hij had eerst een rode, maar hij is inderdaad ook in het blauw geleverd. En daar lijkt deze kleur heel erg op.
bobbob

Bericht door bobbob »

goededag schreef:De kentekens moeten toch ergens blijven :P
Ik vindt hem ook niet mooi. Ik ben ook zo'n enorme perfectionist dat ik geen modellen meer ga ombouwen. Dat is dan gewoon geen doen meer. (modelauto 5X spuiten:P)
De kleur is helemaal niet hetzelfde, of je moet kleurenblind zijn :D
Hij had eerst een rode, maar hij is inderdaad ook in het blauw geleverd. En daar lijkt deze kleur heel erg op.
De kleur is niet verschillend hoor :D Paar kleine puntjes, er zijn ook een paar kleine puntjes die niet helemaal strak zijn....
Deze kleur lijkt inderdaad best wel op de originele kleur blauw...
bobbob

Bericht door bobbob »

modeleur schreef:Sorry was even in de war met die van mij.. die was blauw :mrgreen:

Maar blijf zo door gaan bob, dan kom je er wel. want om eerlijk te zijn, toen ik 15a16 was en hiermee begon deed ik het nog niet zoals jij het nu al doet :thump_up:

En kritiek, of het nou positieve of negatieve is, is alleen maar om van te leren :wink:
Ja klopt, was :P

Dankje, en ik zit er over te denken om het interieur overnieuw te doen, en de achterlichten nog aan te passen, en misschien andere velgen.. Die deur kan ik waarschijnlijk niet meer goed maken.... :(

En ja, dat klopt van die kritiek :lol:
bobbob

Bericht door bobbob »

Ow, en ik dacht dat modeleur het over de kleur van het motorblok had, maar het ging om de buitenkant... :mrgreen:
En ik dacht dus dat goededag het had dat de kleur die erop zit verschilt met een ander punt van de auto :doh:
goededag

Bericht door goededag »

bobbob schreef:Ow, en ik dacht dat modeleur het over de kleur van het motorblok had, maar het ging om de buitenkant... :mrgreen:
En ik dacht dus dat goededag het had dat de kleur die erop zit verschilt met een ander punt van de auto :doh:
ok. Ik snapte al helemaal niets van wat jij had getypt
bobbob

Bericht door bobbob »

goededag schreef:
bobbob schreef:Ow, en ik dacht dat modeleur het over de kleur van het motorblok had, maar het ging om de buitenkant... :mrgreen:
ok. Ik snapte al helemaal niets van wat jij had getypt
Haha :D
En @modeleur: Die strippen op de zijkanten en bumpers vind ik eigenlijk ook wel mooi om te houden... :lol:
bobbob

Bericht door bobbob »

Die velgen heb ik zelf ook onder mijn Golf 6 GTI :lol:
Maar ik ga ook nog even kijken bij mijn eigen velgjes die ik nog heb, en misschien even bij sdmodelcartuning voor alu :)
bobbob

Re: revell golf 4 gti 1:18 ombouw VELGEN VRAAG

Bericht door bobbob »

Heej,

Ik heb even gekeken naar nieuwe velgen, en ik heb een setje gevonden.
Alleen is het jammer dat daardoor de auto wat hoger komt te staan, wat ik wel jammer vind... Maar waarschijnlijk vallen de wielen als ze er goed onder zitten toch binnen de wielkasten en komt ie alsnog lager te liggen, maar zo laag als die van modeleur wordt ie waarschijnlijk niet :lol:
Maar wat vinden jullie ervan? Zal ik deze velgen nemen? Zal ik ze nog spuiten? Zo ja welke kleur?
Ik denk dat ik het interieur zwart met de kleur blauw van de carosserie ga maken....

Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie?

Bob
Plaats reactie