Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wel vaak kramp in mijn gezicht van die brede glimlach
Eenvoudig om gewoon te rijden, het blijft in de basis een klein R5je, maar wel moeilijk om snel te rijden. Het is toch wel een kunst om de turbo goed op toeren te houden.
Hoewel ik qua Sport Renaultjes persoonlijk meer heb met iets ingetogener modelletjes als de 5 Alpine Turbo, de latere GT Turbo en niet te vergeten de eerste generatie 16v Clio's, kreeg ik die grijns al bij het bekijken van je fotootje. Rijden zal zeker een spannend avontuur met steeds weer onbekende afloop zijn. Knoertensgaaf !
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Ook ik heb sinds 6 Januari een spik splinter nieuwe auto. Er staat nu 350 km op de teller
Het is een Ford Fiesta 1.6 Sport met 120 pk met extra erop Xpack-multimedia pakket , Geblindeerde achter ramen en 17 Inch velgen.
Mooie auto's Erik. De Turbo heb ik wel eens zien staan in Eindhoven, je clio op het parkeerterrein langs de A 2 toen wij de witte circuit Alpine Turbo waren gaan halen.
Leuke Fiesta inderdaad. Had zelf liever een geheel zwart dashboard gezien zoals in the Metal uitvoering. Voor de rest een heerlijk wagentje die ook heerlijk rijdt
antoine schreef:Mooie auto's Erik. De Turbo heb ik wel eens zien staan in Eindhoven, je clio op het parkeerterrein langs de A 2 toen wij de witte circuit Alpine Turbo waren gaan halen.