Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ondanks dat ik eigenlijk alleen 1:18 verzamel kwam ik deze week toch weer een 1:64 modelauto tegen op Marktplaats die ik perse wilde hebben.
Vooral omdat dit een van de meest gewilde modelauto van Fast and Furious is en ik deze dan nu in 3 schalen heb
erg gave modellen weer bjorn,
jeukt het al een beetje om de rest van deze schaal ook te gaan verzamelen?
Er zijn namelijk wel een super paar gave modellen uitgegeven die niet in 1/18 zijn uitgebracht.
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
supra007 schreef:
Er zijn namelijk wel een super paar gave modellen uitgegeven die niet in 1/18 zijn uitgebracht.
Nee, nog niet. Als ik ze toevallig tegen kom vind ik ze wel leuk om te kopen maar ben er niet naar op zoek.
Jij nog wat gedaan aan je Fast and Furious collectie?
supra007 schreef:
Nee, nog niet. Als ik ze toevallig tegen kom vind ik ze wel leuk om te kopen maar ben er niet naar op zoek.
Jij nog wat gedaan aan je Fast and Furious collectie?
op zich is er niet veel gebeurd, ik heb het even op een lager pitje gezet. De tijd die ik heb steek in in de veilside fortunes, en dat is al niet zo heel veel , zelf ben ik van plan de m5 van otto te gaan kopen. Deze wil ik aanpassen naar die van deel 4. Voor de chevy pickup moet ik nog een traanplaat bestellen.
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
op zich is er niet veel gebeurd, ik heb het even op een lager pitje gezet. De tijd die ik heb steek in in de veilside fortunes, en dat is al niet zo heel veel , zelf ben ik van plan de m5 van otto te gaan kopen. Deze wil ik aanpassen naar die van deel 4. Voor de chevy pickup moet ik nog een traanplaat bestellen
In april ga je toch zeker mee de feilside fortunes hoe ver zijn ze gevorderd nu dan al een update