Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Fijn
McRae was toch een fijne rijder, zeker in de Oeroeboeroe's ruim over de grens gaand, geassisteerd door een fijne roeptoetert naast hem, zorgende voor fijne onboard beelden van crashes of driftpartijen.
Ziet er erg mooi uit..........ik heb zelf ook een schilderij(tje) van Diederick Moto-Art. Weliswaar geen one of a kind, maar 1 uit een serie van 30. Zit íe tegenwoordig nog steeds in Assen eigenlijk, voor mij is het al zo'n 10 jaar geleden namelijk. Errug gaaf in ieder geval en hij hangt er mooi bij
Helemaal te gek Rudi dat schilderij , super geschilderd ook door die beste man. Het maakt een verzameling alleen maar completer vind ik persoonlijk.
Groeten,
Eugène
Prachtig. Knap. Mooi. Ik vind er geen enkel woord voor is gewoon perfect! Super knap geschilderd en een zeer mooi resultaat! Hoelang heeft die man aan dat schilderij gewerkt?
Jens