LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- alain_1978
Re: LamboDieCast - 26 jan : 1/18 Diablo SV p86
Hele mooi aanwinst weer die Diablo SV. Blijft toch een schitterende Lambo hé. En wat een mooie foto's
Goed dat je hem nog gevonden hebt want ze zijn dun gezaaid tegenwoordig.
Ik wens je nog veel succes in het vinden van de andere zeldzame modellen.
Wel leuk om daar achter te zoeken vind ik want de dag dat je ze vind dat is toch gewoon schitterend hé. Dat is ook een mooie kant van het verzamelen vind ik.

Goed dat je hem nog gevonden hebt want ze zijn dun gezaaid tegenwoordig.
Ik wens je nog veel succes in het vinden van de andere zeldzame modellen.
Wel leuk om daar achter te zoeken vind ik want de dag dat je ze vind dat is toch gewoon schitterend hé. Dat is ook een mooie kant van het verzamelen vind ik.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- MitsuGalant
Re: LamboDieCast - 26 jan : 1/18 Diablo SV p86
Mooie aanwist en een lekkere kleur ook!
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 6 feb : 1/18 Miura p87
Al een tijdje niets nieuws online gezet ... en er staan nog enkele modelletjes klaar in de 'studio' ... deze is vandaag binnen gekomen en heb ik direct op de foto gezet.
Een oudere 1/18 versie van de Lamborghini Miura P400 door Anson gemaakt, niet het beste model maar in deze kleur vond ik hem schitterend, en daarom toch nog toegevoegd aan de verzameling :

Ik heb vorig weekeinde ook nog een reeks oude foto's op mijn PC terug gevonden van modellen die nog steeds op zolder in dozen steken na onze laatste verhuis (schandalig, ik weet het) ... blijkt dat we ondertussen meer dan 500 modelletjes van Lamborghini hebben
Een oudere 1/18 versie van de Lamborghini Miura P400 door Anson gemaakt, niet het beste model maar in deze kleur vond ik hem schitterend, en daarom toch nog toegevoegd aan de verzameling :

Ik heb vorig weekeinde ook nog een reeks oude foto's op mijn PC terug gevonden van modellen die nog steeds op zolder in dozen steken na onze laatste verhuis (schandalig, ik weet het) ... blijkt dat we ondertussen meer dan 500 modelletjes van Lamborghini hebben

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
De kleur staat hem inderdaad geweldig, zeker icm de beige stoelen 

Gave kleur, hier staat ie in het geel 

Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
Altijd mooi zo'n Miura
, maar is de opstelling van de spiegel wel de juiste , dacht dat deze spiegels (optioneel weliswaar) op de fenders gemonteerd werden 

-
- Moderator
NIet alleen de kleur vind ik geweldig, ook de gele Pirelli letters staat de Miura erg goed.
- lambodiecast
Dank je voor de reacties ... vind het zelf echt een knappe kleur, zeker met dit interieur ... prachtig gewoon.
Ik denk dat Anson naar deze gekeken heeft ... maar dit bestond ook ... en deze had helemaal geen spiegels dus, en dit waren al S modellen
Nu wat er zich achter een Miura afspeelt is toch niet belangrijk ... die kunnen toch niet volgen
Eigenlijk stonden er op de Miura P400 helemaal geen spiegels 'af fabriek', die werden er lokaal opgezet om legaal de baan op te kunnen ... dus stond er uiteindelijk zowat alles op, van Vitaloni tot wat er net op voorraad lag bij de lokale autoshopBondracer schreef:Altijd mooi zo'n Miura, maar is de opstelling van de spiegel wel de juiste , dacht dat deze spiegels (optioneel weliswaar) op de fenders gemonteerd werden

Ik denk dat Anson naar deze gekeken heeft ... maar dit bestond ook ... en deze had helemaal geen spiegels dus, en dit waren al S modellen

Nu wat er zich achter een Miura afspeelt is toch niet belangrijk ... die kunnen toch niet volgen

- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 7 feb : 1/18 Aventador mat zwart p87
Dit is toch één van de modellen waar we al naar uitkeken voor 2012 ... de mat zwarte Lamborghini Aventador LP700-4 in mat zwart ... niet van MR maar wel van FrontiArt :

Dankzij Rob van Carmodelz.nl hebben we waarschijnlijk de eerste mat zwarte 1/18 Aventador van FrontiArt in Europe geleverd gekregen ... hij heeft hem gewoon in Duitsland op de Spielwaren Messe meegenomen ... en direct naar ons gestuurd ... wat een service ... en dit modelletje is mooi, nee niet mooi ... machtig gewoon

Dankzij Rob van Carmodelz.nl hebben we waarschijnlijk de eerste mat zwarte 1/18 Aventador van FrontiArt in Europe geleverd gekregen ... hij heeft hem gewoon in Duitsland op de Spielwaren Messe meegenomen ... en direct naar ons gestuurd ... wat een service ... en dit modelletje is mooi, nee niet mooi ... machtig gewoon

- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Machtig mooi is de goeie benaming!!! Wow 

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
Hier ook al zo'n schitterende collectie 

Opel Kadett D 1.2n
Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI
Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI
Mooi versie van de Aventador, hoop dat AA de mat zwarte uitvoert met oranje remklauwen 

... hij heeft hem gewoon in Duitsland op de Spielwaren Messe meegenomen ...