Lambo's 1:18 collectie: update 3 en 4 van 2017
Re: Lambo's - 2011 review
Dat is een meer dan prima jaar, waanzinnige modellen.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Je hebt een paar mooie bolides weten te verzamelen afgelopen jaar
Het vooruitzicht voor 2012 ziet er ook smakelijk uit 

Bedankt voor de reacties, vooruitzicht ziet er zeker goed uit, maar ik denk dat release van de helft in 2012 al een utopie is.

Re: Lambo's - 26-1-2012 nr. 78 op naar de 80
Vandaag mijn eerste aanwinst van 2012 ontvangen, dacht dat de eerste aanwinst de oranje LP640 zou zijn maar deze is inmiddels ingehaald door 2 Porsches.
De Porsche van vandaag is een groen bommetje van AutoART, de 997 GT3 RS. Ik had deze al in de zwarte dealer versie maar de groene heeft altijd mijn aandacht gehad. Na zondag een aflevering van Topgear te hebben gekeken met de GT3 RS in het groen toch maar een gaan zoeken op internet, al snel vond ik een nieuwe voor € 48,- dus de beslissing was snel gemaakt.
Heb hem gelijk besteld bij een nederlandse webshop, vandaag werd hij geleverd door modelcarworld uit Duitsland
, geen idee hoe de constructie werkt maar ik heb een mooi model erbij voor een prikkie.
Verder heb ik een zilvere GT Carrera besteld die inmiddels ook onderweg is, dit keer vanuit Belgie. Van de meeste modellen heb ik maar een kleur maar voor de Carrera GT en de Koenigsegg CCX maak ik graag een uitzondering, beide versies had ik eerst in het zwart, maar het is mooi om te zien hoe een andere kleur de details weer anders laat uitkomen.
Genoeg geschreven voor nu, hierbij de foto's:

De Porsche van vandaag is een groen bommetje van AutoART, de 997 GT3 RS. Ik had deze al in de zwarte dealer versie maar de groene heeft altijd mijn aandacht gehad. Na zondag een aflevering van Topgear te hebben gekeken met de GT3 RS in het groen toch maar een gaan zoeken op internet, al snel vond ik een nieuwe voor € 48,- dus de beslissing was snel gemaakt.
Heb hem gelijk besteld bij een nederlandse webshop, vandaag werd hij geleverd door modelcarworld uit Duitsland

Verder heb ik een zilvere GT Carrera besteld die inmiddels ook onderweg is, dit keer vanuit Belgie. Van de meeste modellen heb ik maar een kleur maar voor de Carrera GT en de Koenigsegg CCX maak ik graag een uitzondering, beide versies had ik eerst in het zwart, maar het is mooi om te zien hoe een andere kleur de details weer anders laat uitkomen.
Genoeg geschreven voor nu, hierbij de foto's:

- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Erg stoere GT3RS
Kermitgroen staat hem errug gaaf

Kermitgroen staat hem errug gaaf

Mooi, opvallend en dik model voor een zacht prijsje. 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mooie Porsche in een kek kleurtje 

-
- Moderator
Persoonlijk had ik liever gehad dat Porsche deze GT3 RS in het wit-rood had gemaakt, dan had die mooi kunnen staan naast de versie van de vorige.
In tegenstelling tot veel andere 911's vind ik dit namelijk wel een erg bruut apparaat. En een fraai rood-wit rijtje had ik wel willen hebben van de RS'en
In tegenstelling tot veel andere 911's vind ik dit namelijk wel een erg bruut apparaat. En een fraai rood-wit rijtje had ik wel willen hebben van de RS'en

Re: Lambo's - 28-1-2012 nr. 79 nog 1 tot 80
Gisteren de zilvere Porsche Carrera GT ontvangen van AutoART, zoals reeds vermeld had ik de zwarte al vanaf de eerste release maar heb ik met name bij de Koenigsegg CCX en Lamborghini Diablo gezien wat een verschil er tussen een zwarte auto en een andere kleur is, bij een zwarte vallen alle zwarte details weg ( = logisch ) en lijkt de voorkant van een CCX dus helemaal zwart, in het zilver zie je de zwarte accenten en details beter. Vandaar dat ik voor de CCX ook maar een 2e kleur heb aangeschaft.
Hierbij de foto's:

Hierbij de foto's:

Wat een dik model weer, persoonlijk vind ik de zwarte mooier maar ik snap helemaal wat je bedoel met het wegvallen van de zwarte details.
-
Hallo,
Mooie update met die Porsche Carrera GT,ik vind die GT in het zilver wel mooi details komen zeer goed uit,al vind ik de zwarte beetje stoerder,ik zelf heb ook een Carrera GT in het zilver en in het wit,misschien komt er ooit een zwarte bij
Mooie update met die Porsche Carrera GT,ik vind die GT in het zilver wel mooi details komen zeer goed uit,al vind ik de zwarte beetje stoerder,ik zelf heb ook een Carrera GT in het zilver en in het wit,misschien komt er ooit een zwarte bij

Tja Porsche!

Porsches 1/18: 18
Begonnen in september 2011
Begonnen in september 2011
-
- Moderator
Fraai apparaat en in 1:1 is het geluid ook zoooooo lekker 

In het zwart vind ik de Carrera GT toch mooier, mooie aanwinst 

Daarom heb ik de zwarte ookNick schreef:In het zwart vind ik de Carrera GT toch mooier, mooie aanwinst