Marktplaats

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
schuifelhoofd
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door schuifelhoofd »

Bjorn schreef:Iemand al eens wat gekocht bij Richard Eskens uit Woerden?

3 weken geleden heb ik met hem een deal gemaakt om te ruilen.
Ik heb hem een pakketje gestuurd met onderdelen en een modelauto, hij zou mij dan een andere auto opsturen.
Het pakketje is tot op heden niet aangekomen en hij heeft de Track & Trace code weggegooid :evil: :evil: :evil:
Is het pakketje nog steeds niet aangekomen Bjorn? :evil:

Ik heb een week geleden een "nep-interesse-mail" gestuurd om samen met Bjorn te checken of ie de boel niet aan het belazeren is,
en 10 januari (dus 7 dagen geleden) mailde ie me dat ie al was verstuurd naar iemand (Bjorn dus).
schuifelhoofd
Contacteer:

rpi schreef: Ik heb wel eens een rondom beschadigd model van hem ontvangen dmv ruil. Na mijn aandringen de ruil weer ongedaan gemaakt. Even later stond het model weer op Marktplaats, met de vermelding dat het in nieuwstaat was :thump_down: Heel jammer dat dit voorkomt. Zit hier ook op het forum.
Dan moet je lef hebben, of zo stom zijn dat je het niet doorhebt met bekenden (ongeveer) te handelen :o
schuifelhoofd
Contacteer:

Iemand ervaring met Scuderia-customs uit Zwaag?
bobbob
Schaal: 1:18

Bericht door bobbob »

Dat is mooi.
togicollector

Re: Jan Jaap Top

Bericht door togicollector »

Driver-X schreef:Ik kon geen topic vinden over Jan Jaap Top, maar ik heb vandaag mijn eerste model bij hem gekocht, en alles verliep uitstekend!
Hele goede prijs, snel mail contact, en snelle/goede levering.

Alleen jammer dat ik het model nu eerst onder de kerstboom moet zetten van mijn vrouw :doh: ....
Jan Jaap Top is een zeer betrouwbare en aardige vent. Steek ik mijn hand voor in het vuur. :thump_up:

Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
fobie

Bericht door fobie »

Iemand ervaringen met Bosman Roel uit Drachten?We hadden een akkoord dat hij 2 modellen zou kopen maar hij reageert niet meer!!! :evil:
Straetos

Bericht door Straetos »

fobie schreef:Iemand ervaringen met Bosman Roel uit Drachten?We hadden een akkoord dat hij 2 modellen zou kopen maar hij reageert niet meer!!! :evil:
Die staat een aantal bladzijdes terug hier ook al vermeld.
Ik had op hem eens een reactie geplaatst en toen is hij lid geworden van dit forum om te kunnen reageren en zijn verzameling te laten zien.
Ik kan nog steeds geen hoogte krijgen van Roel. :-?
Wild wild horses couldn't drag me away
marco71

Bericht door marco71 »

geen problemen met roel
nooit gehad ook trouwens ben 2x bij hem thuis geweest en alles verloopt prima

hij zit wel in een verhuizing nu misschien dat het daar aan ligt :thump_up:
Afbeelding
sport and supercars forever
Straetos

Bericht door Straetos »

marco71 schreef:geen problemen met roel

Dat is wel een eind rijden dan, maar zie je wel wat je koopt.
Wild wild horses couldn't drag me away
F1Collector

Bericht door F1Collector »

Iemand ook ervaringen met Erik uit Best?

http://verkopers.marktplaats.nl/219740" onclick="window.open(this.href);return false;
marco71

Bericht door marco71 »

Straetos schreef:
marco71 schreef:geen problemen met roel

Dat is wel een eind rijden dan, maar zie je wel wat je koopt.
ik werk door het gehele land met projecten in zwolle , arnhem , denhaag , en nog veel meer dus probeer dan altijd af te spreken als ik in de buurt ben :thump_up:
Afbeelding
marco71

Bericht door marco71 »

F1Collector schreef:Iemand ook ervaringen met Erik uit Best?

http://verkopers.marktplaats.nl/219740" onclick="window.open(this.href);return false;
prima verkoper heb een tijdje geleden een audi 100 bij hem gekocht em alles liep vlekkeloos
goed mail verkeer en snelle service :thump_up:
Afbeelding
Rule

Bericht door Rule »

Straetos schreef:
fobie schreef:Iemand ervaringen met Bosman Roel uit Drachten?We hadden een akkoord dat hij 2 modellen zou kopen maar hij reageert niet meer!!! :evil:
Ik had op hem eens een reactie geplaatst en toen is hij lid geworden van dit forum om te kunnen reageren en zijn verzameling te laten zien.
Ik heb afgelopen zondag ook een akkoord bereikt met deze Roel Bosman voor de verkoop van mijn 3 UT McLarens F1 roadcar.
En nadat we gegevens hadden uitgewisseld, waaronder ook mijn adres voor zijn zekerheid, tot op heden ook niks meer vernomen.
Als ik naar mezelf kijk dan regel ik een koop altijd direct dezelfde dag nog.
Op zich vind k het niet erg als iemand er alsnog van afziet, mits ik daar dan een bericht van krijg.
Nu staan de McLarens F1 gereserveerd voor hem, terwijl een eventuele potentiele andere koper ook verder kijkt.
Ik denk eraan om de reservering op marktplaats eraf te halen, ben ik nu niet te ongeduldig?
Ooit eens gezien op het dashboard van een WRC: "Drive it like you stole it".
goededag

Bericht door goededag »

Rule schreef:
Straetos schreef:
Ik heb afgelopen zondag ook een akkoord bereikt met deze Roel Bosman voor de verkoop van mijn 3 UT McLarens F1 roadcar.
En nadat we gegevens hadden uitgewisseld, waaronder ook mijn adres voor zijn zekerheid, tot op heden ook niks meer vernomen.
Als ik naar mezelf kijk dan regel ik een koop altijd direct dezelfde dag nog.
Op zich vind k het niet erg als iemand er alsnog van afziet, mits ik daar dan een bericht van krijg.
Nu staan de McLarens F1 gereserveerd voor hem, terwijl een eventuele potentiele andere koper ook verder kijkt.
Ik denk eraan om de reservering op marktplaats eraf te halen, ben ik nu niet te ongeduldig?
Hij heeft volgens mij alles te koop staan. Ook in 1 grote partij waarin staat dat het met spoed is.
bosm1004

Bericht door bosm1004 »

Hallo,

Ik vindt het best dat iedereen zijn mening klaar heeft. Maar ik ga verhuizen en kan het geld nu goed gebruiken.
Daarom probeer ik nu alle modellen die ik nog op marktplaats heb staan snel te verkopen. Het reageren op de mail kan soms wat langer duren dan anders.
Alleen voor de koop van de Mclarens zou ik reageren als ik het zou overmaken. Nu heeft verkoper al 1 model gekocht dus dan zie ik verder van de koop af. Het was een aanbod voor de drie modellen samen namelijk. Meestal maak ik het snel over maar het heeft nu een paar dagen langer geduurd dat kan gebeuren. Maar dan kan je mij ook nog even een mail sturen vindt ik. En niet gelijk deze dingen op het forum plaatsen.

Voor de mensen die met smart zitten te wachten op meer foto's van mijn verzameling moeten nog even geduld hebben. Zodra ik klaar ben met verhuizen etc zal ik meer foto's maken en op het forum plaatsen.

met vriendelijke groet,
Roel Bosman
Plaats reactie