LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Re: LamboDieCast - 7 feb : 1/18 Aventador mat zwart p87
Ziet er een heel knap model uit. Ik heb nog nooit van Fronti Art gehoord. Weer iets bijgeleerd.
Zitten ze in dezeflde prijsklasse als de MR?
Supermooie update
Zitten ze in dezeflde prijsklasse als de MR?
Supermooie update

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- robert061980
Mooi hoor de Aventador, ook een mooie naam voor zo een supercar! Jammer dat het geen Ferrari is!lambodiecast schreef:Dit is toch één van de modellen waar we al naar uitkeken voor 2012 ... de mat zwarte Lamborghini Aventador LP700-4 in mat zwart ... niet van MR maar wel van FrontiArt :
Dankzij Rob van Carmodelz.nl hebben we waarschijnlijk de eerste mat zwarte 1/18 Aventador van FrontiArt in Europe geleverd gekregen ... hij heeft hem gewoon in Duitsland op de Spielwaren Messe meegenomen ... en direct naar ons gestuurd ... wat een service ... en dit modelletje is mooi, nee niet mooi ... machtig gewoon

Wat een schitterende foto's van dit schitterende model. Ik heb hier nog een oranje Aventador, de lak daarvan is oogverblindend.
En de carbon Honda HSV, ook een beauty.
Ze zijn goed bezig, ik hoop dat hier nog veel moois van gaat komen. Hun 1/43's zijn ook kunstwerkjes.
Er stond in Nürnberg ook een 1/18 Carbon Sesto Elemento van Fronti-Art, is wat voor de toekomst voor de LamboDiecast collectie

Ze zijn goed bezig, ik hoop dat hier nog veel moois van gaat komen. Hun 1/43's zijn ook kunstwerkjes.
Er stond in Nürnberg ook een 1/18 Carbon Sesto Elemento van Fronti-Art, is wat voor de toekomst voor de LamboDiecast collectie

- lambodiecast
Zodra de 'all open' Sesto Elemento er in 1/18 is kan je een nieuwe bestelling verwachten ... de dichte heb ik al van MR, en een andere kleur dan het clear carbon op de Sesto koop ik niet ... bestaat niet in het echt dus past niet vind ik, maar dat is persoonlijk. Nu een 1/18 Sesto Elemento waar de deuren van open kunnen en de motorkap achteraan kan verwijderd wordenrpi schreef:Er stond in Nürnberg ook een 1/18 Carbon Sesto Elemento van Fronti-Art, is wat voor de toekomst voor de LamboDiecast collectie![]()

-
- Moderator
Wat geweldig, de eerste matzwarte Fronti Art Aventador in bezit.
Over unieke modellen gesproken
Over unieke modellen gesproken

Schitterend model. 

oh this one looks really mean and great
so is Frontiart on the same lvl as MR or even better?

Bye
Faultier
Faultier
- coolpappa04
prachtig model
ik heb het geluk gehad deze van dichtbij te kunnen zien in 1:1 (2 oranje en 1 matzwarte) in de lambo/bentley -garage in brussel daar ik er voor mijn werk moest zijn en was gewoon overweldigd hoe mooi deze auto wel in het echt is

ik heb het geluk gehad deze van dichtbij te kunnen zien in 1:1 (2 oranje en 1 matzwarte) in de lambo/bentley -garage in brussel daar ik er voor mijn werk moest zijn en was gewoon overweldigd hoe mooi deze auto wel in het echt is

- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 11 feb : 10 nieuwe modelletjes p88
It does look stunning ... and it comes very, very close to MR, but FrontiArt still has some details to get better ... the disk brakes have to be improved and the grilles should be open metal ... if they change those two details they are better than MR ... the FrontiArt interior is simply stunning !Faultier schreef:oh this one looks really mean and great![]()
Lees trouwens net dat er van de mat zwarte Aventador maar 150 gemaakt zullen worden ... dat is mooi meegenomen !
Ik ben vandaag bij een collega verzamelaar enkele modelletjes gaan kopen ... 16 in totaal, een eerste reeks heb ik al op de foto gezet :

en deze was ik al héél lang naar op zoek ... het is geen perfect exemplaar, maar voor die prijs kon ik hem echt niet laten staan, de 1/24 Lamborghini Cheetah van Bburago

Deze is gewoon pure fun ... er ontbreekt een en ander aan, maar toch vind ik hem een tof modelletje

Meer foto's van deze modelletjes staan al op de site, gewoon op de afbeelding hierboven klikken ... en genieten

Heb nog een klein tiental nieuwe modellen die nog online moeten komen ... en hier steken enkele juweeltjes tussen

- Bjorn
- Contacteer:
Mooie en zeer aparte aanwinsten
Vooral die eerste rode is erg gaaf.

Vooral die eerste rode is erg gaaf.
1:18 Fast and Furious
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Het zijn wel aparte aanwinsten 

some funny and rare stuff
I really hope that AA makes one day a LM002 in 1/18.
I need that beast and it eat X6M and G 55 AMG for breakfast

I really hope that AA makes one day a LM002 in 1/18.
I need that beast and it eat X6M and G 55 AMG for breakfast

Bye
Faultier
Faultier
- alain_1978
Het is eens wat anders dan een Lambo van AA, Kyosho of MR
Die rode monstertruckachtige met die stierekop vooraan heb ik ook op zolder nog ergens.
Aparte aanwinsten

Die rode monstertruckachtige met die stierekop vooraan heb ik ook op zolder nog ergens.
Aparte aanwinsten

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'