Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ik ben weer terug met een update! Op alle 4 de modellen zat ik al langer te wachten, maar uiteindelijk zijn ze dan toch uitgebracht, gevonden of in een betere kwaliteit uitgebracht. Waarover ik het heb? Bekijk de foto's en oordeel zelf!
Klein beginnen met de A-Team van 1/43 van Hotwheels. Een juweeltje!
Dan de Blues Mobile. Een auto die ik al langer zocht, maar uiteindelijk toch voor een schappelijke prijs gevonden op de modelautobeurs in Sevenum:
Daarna een ander juweeltje (of kan ik beter JUWEEL zeggen?) van Hotwheels. De ECTO I Ghostbusters Caddy. Wat een details en wat een schitterend model Echt hulde aan Hotwheels wat dat betreft!
En last but not least: De Renault Espace F1 van OttoMobiles. Mijn eerste model van deze Franse modelautofabrikant, en ook hier kan ik niets meer dan lof voor hebben! Echt een schitterend model. De lak zit er goed op en ook de details zijn zeker niet verkeerd
Zo, dit waren ze weer. Een boel om even van te genieten dacht ik zo! Uiteraard kan met deze hoeveelheid MB's aan foto's een verlenging van de vriendschap met het forum niet uitblijven, dus ook deze bijdrage is weer gestort!
Ik zie hier de helft van m'n jeugdseries de revue passeren , topupdate deze moviecars Arno ...en ja die geweldige Espace F1 , eindelijk heeft een fabricant er mooi werk van gemaakt ....ikzelf hoop dat ze ooit de Transit Supervans op 1:18 maken
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Niet alledaagse updatejes De BA van en de ECTO 1 zijn uiteraard niet te versmaden De Espace is apart Een de Blues Mobiel is helemaal toppie. Blijft toch een van mijn favoriete auto's ui de collectie,
Super ook dat je je vriendschap bij het forum hebt verlengd. Zonder een kleine bijdrage van de leden had het forum uiteraard niet bestaan