Hallo,
De kleuren zitten er nu goed op!
De lak is niet

ofzo, jammer genoeg, maar dit is de eerste keer dat ik zilver spuit, en dat ik 2 kleuren spuit (zonder dat het helemaal fout gaat

).
Ik heb professionele schilderstape gebruikt die ook goedgekeurd is ofzo voor spuitwerk. Is hele fijne tape, werkt heel goed, op een paar puntjes heb ik hem niet goed genoeg aangedrukt, daar is iets verf onderdoor gelopen
En toen ik de tape van de auto af ging halen bleven er allemaal lijmresten van achter, dus ik op mijn werk gevraagd waarmee ik het het beste kon verwijderen, dat is: Terpentine wasbenzine of autowas. Ik heb het met terpentine gedaan, even boenen maar dan is het ook echt weg
Dus dat is ook weer gedaan!
Ik heb de 'bak' ook al zwart gespoten. Interieur wordt zwart met zilveren accenten denk ik. Ik denk dat ik bij de achterlichten nog zwart ga verven
Ik heb even zo inelkaar gezet dat de bak er ook goed op zit, met de zijkanten ervan, en ik heb er even de velgen onder gezet.....
O ja, de motorkap is niet helemaal goed gelukt met de grondverf, dus die moet nog goed gemaakt worden, wordt ook zwart.
Het zwarte gedeelte van de achterbumper moet ook nog opnieuw gespoten worden....
Wat vinden jullie ervan?
Bob
PS: Ik kan alvast verklappen dat er waarschijnlijk race stoelen inkomen, de deurpanelen er niet inkunnen, en de achterbank zo mogelijk zoveel mogelijk wordt verwijderd, dat er een rolkooi inkomt, en nog meer zulke dingen.
Ik ben ook een beetje begonnen met een olievat voor in de bak, en er komen denk ik nog wat velgen in de bak....