Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
- Het stemmen is voor iedereen mogelijk en duurt 1 week, dus tot 29 februari 20:00 uur. Dan zal ook de winnaar bekend worden gemaakt.
- Rond 1 maart zal het nieuwe thema bekend worden gemaakt.
Nr. 1 = 3 pnt
Nr. 2 = 2 pnt
Nr. 3 = 1 pnt
benzkepower schreef:tijdelijke inzending :
Mijn 2 E-klasse station's
ook wel "Taxi's" genoemd omwille van hun degelijkheid
OTF'er schreef:Huizenhoog cliché, maar Duitse degelijkheid staat bij mij voor Mercedes-Benz en dus taxi's:
Marcodizemolo schreef:De mooiste BMW allertijden.
furiousrossi schreef:Mijn inzending
Wat de ene Duitse firma maakt, maakt een andere Duitse firma nog beter.
subaru.nr1 schreef:eens een andere duitse bekende.
petje schreef:Ik heb gekozen voor 2 toplimousine's. De Audi A8.
Audi-Exclusive schreef:Hier een stukje hoogstaand vakmanschap 'Audi R8 Spyder'
nielsmk1 schreef:
brambo009 schreef:nog een R8
goededag schreef:Na vele vele kilometers...
...zal er ooit een tijd komen dat hij kapot gaat
Volkswagen Das Auto
freeroad schreef:En nu eens wat anders dan een Directiebak of taxi..
Echte Duitse degelijkheid, eerste onderhoud bij 150000 KM. Beat that!
bobbob schreef:Mijn inzending:
Duitse degelijkheid: Een oude Volkswagen komt zelfs over de sneeuwbergen heen!
Bob
Peter Parker schreef:
Maarten Mercedes schreef:
bugatti schreef:ook maar eens een inzending dan:
Mercedes_Freak schreef:Mijn inzending:
mercedes fan schreef:
snelleracer schreef:Hoi, ik ben Niels,ik ben 10 jaar en ik doe voor de eerste keer mee aan deze fotowedstrijd en ben nieuw op dit forum.
Hopelijk valt mijn foto goed in de smaak.
moppie schreef:
Jaap schreef:
Straetos schreef:
Driver-X schreef:Mijn idee is op de foto niet zo mooi uit de verf gekomen, maar ik plaats hem toch.
Als ik nog tijd heb zal ik proberen om het beter te krijgen.
modelcars118 schreef:Al heel lang super kwaliteit!
1. Basselijn mooi rood is niet lelijk. Goed gefotografeerd. Mij lukte dat niet.
2. OTF'er Alles mooi scherp en geen fotoruis. Spiegeling is mooi gelukt, maar wel een beetje standaard
3. Marcodizemolo ik heb helemaal niets met racen, maar op deze foto lijkt hij wel echt
1. snelleracer schitterende foto met de pitstraat op de achtergrond en de mooie R8. Petje af, helemaal op jouw leeftijd!
2. Moppie, heerlijke heldere foto in de buitenlucht, daar hoort een zebrapaard thuis.
3. bugatti, frisse foto met een heel leuk perspectief zo van onderen.
Marcodizemolo Snelleracer rsh_scuderia, De foto ind ik niet super, maar toch een punt verdient voor de orginaliteit, toch weer wat anders dan gewoon een duits merk op de foto zetten.
Marcodizemolo Peter Parker, al had dit idee beter bij vorige maand gepast Maartje Mercedes voor de moeite.
Kon er zelf weinig mee. 2 ideetjes die me beide een knap wat dinero voor een model, wat ik alleen voor de foto nodig had, gekost hadden...
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
3 punten: snelleracer --> Ik als racefanaat vindt dit een zeer knappe foto, mooie details en prachtige wagen. Chapeau!
2 punten: Marcodizemolo --> ook een zeer krachtige foto. Knap, duidelijk en mooi afgewerkt allemaal!
1 punt. : Bugatti --> prachtige X6 in de sneeuw, van alle sneeuwfotos vond ik deze de knapste!