Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Die V8 Vantage is een schitterend model, jammer dat je foto's niet wat sprankelender zijn... Met name de achterkant oogt nu als een supermassief zwart gat (althanks op mijn moniteur), maar dat maakt het model er niet minder om.
De Rolls heb ik niet veel mee, vind de extreem hoekige dakconstructie beetje raar ogen bij de rondingen in de rest van het koetswerk..
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
rpi schreef:Prachtige foto's van dit symbool van de sixties en seventies. De motorkap steekt wel een stuk boven de grille uit. Zat die gewoon niet goed dicht of is dat een foutje van Paragon?
Hij zat niet helemaal goed dicht als je de motorkap dicht doet moet je ook even de voorkant aandrukken.
rpi schreef:Prachtige foto's van dit symbool van de sixties en seventies. De motorkap steekt wel een stuk boven de grille uit. Zat die gewoon niet goed dicht of is dat een foutje van Paragon?
Hij zat niet helemaal goed dicht als je de motorkap dicht doet moet je ook even de voorkant aandrukken.
Leuk detail, vergrendeling in de motorkap, hebben echte Roller's ook.
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!
Hier mijn 2de aanwinst van 2012
Een model waar ik al lang naar op zoek was.
Ik dacht eerst dat ik een rode gekocht maar door een stomme fout heb ik nu toch een zilver
Rood knalt misschien meer maar bij de zilvere komen de lijnen mooi uit! Jadi TVR Sagaris
Details zijn dik in orde.
Prijs kun je zelf bepalen je moet hem via marktplaats of ebay etc krijgen.
Ze zijn wel zeldzaam geworden en dus wel moeilijk te vinden