jelmer schreef:Prachtige verzameling.
Zou je eens een foto van je vitrinekast willen posten. Lijkt me leuk om dat een keer te zien.
Ik heb een paar jaar geleden mijn hele 1:18 Ferrari verzameling de deur uitgedaan en overgegaan op 1:43, maar als ik jou modellen zie, dan vind ik het nog steeds jammer dat ik ze weg heb gedaan.
Zal ik eens doen, als het langer licht blijft en ik thuis ben, pas in het weekend dus denk. (de lampjes in de vitrine schijnen niet zo ver naar beneden), ik zit er ook wel eens aan te denken om over op de 1:43 te gaan, maar ja vind die grotere toch nog te mooi, en heb nog de ruimte ervoor dus vaak blijft het dan bij een korte gedachte
Update: En zo geschiedde, ik ben dus inderdaad over gegaan op de 1:43 modellen, na eerst soort van gestopt te zijn geweest, en veel modellen verkocht te hebben. Ik spaar nu de F1 Ferrari's vanaf 1996, de straat Ferrari's die ik mooi genoeg vind (de modernere dus), maar dankzij Max Verstappen ook, al zijn wagens die hij in de F1 heeft versleten, hopelijk gaat ie dus snel naar Ferrari

. Als gevolg van Max heb ik ook besloten om de auto's van Jos te verzamelen, in 1:18 had ik slechts de Minardi, maar nu dus ook alle wagens die hij heeft gehad in de F1. (beperkt tot 1 per seizoen)