LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 29 feb : 1/18 Aventador Roadster p93
Deze namiddag mij een beetje verveeld terwijl ik op de kids moest letten ... tot ik de 'spy shots' van de Lamborghini Aventador Roadster zag op het web ... en het lumineuze idee kreeg om een van mijn Bburago Aventadors even onder de Dremel te leggen ... met dit als resultaat :

Dit is nog een ruwe, eerste mock up, ik ben niet van plan het mat zwart zo te laten, maar wou toch al eens zien hoe het er uitzag ... en ik vind het best mooi !

Dit is nog een ruwe, eerste mock up, ik ben niet van plan het mat zwart zo te laten, maar wou toch al eens zien hoe het er uitzag ... en ik vind het best mooi !
Mooi idee voor de 1:1.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Het lijkt inderdaad wel erg fraai. 

- Powersprint
- Schaal: 1:18
Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit 

Mooi gedaan.
En ook een goede kleurcombo (zwart met rood interieur) die nu vol tot z'n recht komt.
En ook een goede kleurcombo (zwart met rood interieur) die nu vol tot z'n recht komt.

- Mr. Dj M.
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit, na de Dremel behandeling
Trouwens echt jouw monitoren/pc verzameling "verzameling", doe maar duur

Trouwens echt jouw monitoren/pc verzameling "verzameling", doe maar duur

Ziet er goed uit ik zeg in productie nemen
Ik zou er zovast patent op aanvragen of op z'n minst een
Handtekening op de 1:1 uitgave
Groet,
Paul

Ik zou er zovast patent op aanvragen of op z'n minst een
Handtekening op de 1:1 uitgave

Groet,
Paul
-
- Moderator
Uniek model 
Mooi Dremel werk gedaan.

Mooi Dremel werk gedaan.
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 4 maart : 1/18 China Edition p93
De zwarte Aventador Roadster is ondertussen terug uit elkaar gehaald, gestript en klaar om een nieuw kleurtje te krijgen, kwestie van de details beter uit te werken ... en dan 'maak' ik deze effe in PhotoShop na het horen van de Lamborghini Unica teaser film :

Maar dat zal nog wat werk kosten vrees ik om in diecast na te maken ... kan wel natuurlijk, maar ik heb de vleugel en die spiegels niet liggen (komen van de Sesto Elemento trouwens)
Ik heb vrijdag wel deze opgehaald : Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce China Edition in 1/18 van Norev

Meer weten over de echte China Edition ... lees het artikel dat ik geschreven heb over deze wel heel speciale wagen.
Heb nog een 1/18 klaar staan om te 'verwerken', maar ik vertrek morgen vroeg naar Geneva voor het salon, dus ik vrees dat die pas over een paar dagen op de site zal komen ... een kleine tip : het is geel en heeft een 'V' in de naam staan.

Maar dat zal nog wat werk kosten vrees ik om in diecast na te maken ... kan wel natuurlijk, maar ik heb de vleugel en die spiegels niet liggen (komen van de Sesto Elemento trouwens)
Ik heb vrijdag wel deze opgehaald : Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce China Edition in 1/18 van Norev

Meer weten over de echte China Edition ... lees het artikel dat ik geschreven heb over deze wel heel speciale wagen.
Heb nog een 1/18 klaar staan om te 'verwerken', maar ik vertrek morgen vroeg naar Geneva voor het salon, dus ik vrees dat die pas over een paar dagen op de site zal komen ... een kleine tip : het is geel en heeft een 'V' in de naam staan.
- Mr. Dj M.
Mooie update, maar mag ik vragen waarom je de Norev hebt genomen en niet de AA?
Dat sluit toch beter aan bij de rest, omdat die ook van AA zijn

- lambodiecast
Inderdaad, dank je. Ik dacht dat het grijs niet echt zou passen op deze wagen, en ik ben zeker al geen fan om 'racing stripes' op een Bull te zetten, maar hier werkt het gewoon ...bobbob schreef:Zeer mooie auto!
Effe kijken ... oh maar die heb ik ook hoorMr. Dj M. schreef:Mooie update, maar mag ik vragen waarom je de Norev hebt genomen en niet de AA?

De 1/18 Norev versie :

De 1/18 AutoArt versie :

en dan ook nog de 1/18 versie van MR, die was er eerst, en maar 67 stuks van gemaakt

Dus ik heb er nu drie naast elkaar staan in de kast ... en dat ziet er indrukwekkend uit

Zo die Norev is zeker niet verkeerd, eh ik bedoel die Lambo
Zie eigenlijk weinig verschil met de AA.

Zie eigenlijk weinig verschil met de AA.

Wild wild horses couldn't drag me away