Als eerste mijn eerste auto, gekocht in '99

Direct na aanschaf de achterschade laten herstellen en gedeeltelijk gespoten. In '07 opkomende roest verholpen en
compleet over laten spuiten in de originele kleur, sindsdien komt deze Kadett alleen met mooi weer buiten.

Mijn daily, een 1.3n. Was oorspronkelijk een automaat, maar na overlijden hiervan heb ik deze vervangen voor een 4-bak.
Overgenomen van een ouder echtpaar die hem enkel gebruikte om boodschappen te doen. Nu voorzien van een verlaging 40-40, 15" staal, a.spoiler.

Mijn 1.6s automaat, eigenlijk gekocht voor onderdelen/donor. Maar omdat mijn zusje haar rijbewijs haalde, de Kadett
opgeknapt en gespoten in hemelsblauw. Maar sindskort heb ik deze weer terug.

Mijn "grote trots"..na aankoop in '02 uit elkaar getrokken en gerestaureerd. Oorspronkelijk was deze Hazelbruin-metallic
daarna Bordeaux-rood en vandaag de dag schittert hij in Arden blue (OPC-blauw). Het is een 1.3s met 4-bak (5-bak ligt al klaar),
GTE-interieur, "15" BBS RS, Sonneland kap zonder achterruit. En ja..hij kan een verlaging gebruiken. Wil ik vóór komend seizoen eronder hebben.

En mijn Manta B GSI '89, gekocht van de 2de eigenaar (was 66 jaar!) en de 1ste eigenaar was de Opel-dealer in Dokkum.
Stond de afgelopen 12 jaar bij de beste man achter in de garage en heeft slechts ±94.000km op de teller. Staat nu nog geschorst,
eerst een beetje fatsoeneren. De lak is in slechte staat en de frontplaat heeft last van roest. Een set 15" 8,5j RSL Mohag ligt al
klaar net als een verlagingsset van 60-60 en een complete groep A uitlaat.