Hallo,
ik heb een nieuwe baan, ik mocht wel blijven bij ETNL in Almelo tot aan het einde van het jaar maar lekker zat het me niet en ben dus direct in de pen gedoken toen ik het hoorde op me werk een tijdje geleden.
ik was al erg blij dat ik mocht blijven op de afdeling tot aan december maar mijn idee is dat ik nu nog een beetje kan onderhandelen en bluffen en als ik wacht tot aan november of december dan moet ik alles aanpakken wat er komt, want werkloos ben ik in de 23 jaar dat ik werk en 10 reorganisaties nog nooit geweest en dat wil ik graag zo houden.
Dus effe denken en overleggen thuis kwamen we tot de conclusie dat ik wel graag weer me oude beroep uit zou willen uitoefenen, toen ik van de kmbo metaal afkwam ben ik meteen in de productie terecht gekomen en heb nooit iets met of in de metaal gedaan.
Dus een paar bedrijven aangeschreven en de tweede was raak na een beetje onderhandelen over het uurloon en opleiding.
Ik ga vanaf 1 juni bij
http://www.wila.nl" onclick="window.open(this.href);return false; werken en ga daar in een slijpafdeling de onderdelen op maat afwerken zodat ze in de montage hal gemonteerd kunnen worden.
Het is wel heel wat anders maar ik krijg er een goede opleiding en als ik de theorie ook haal dan heb ik een cnc diploma er bij en kan ik in de toekomst weer meerdere kanten op.
Maar moeilijk was de beslissing wel, ik heb het erg naar me zin bij ETNL zit ik in een toffe ploeg met mensen waar wel veel lol hebben en veel respect voor elkaar is.
En dan wat anders zoeken is niet makkelijk en ik ga dan ook niet met plezier afscheid nemen van me collega´s straks, maar helaas het is niet anders moet aan de toekomst van mij en me vrouw denken.
Groetje´s rudie