Collezione Vivado Ferrari - updates.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jona1800

Re: Ferrari 156 F1 1963

Bericht door jona1800 »

Hallo,

Begin deze week heb ik de tijdschrift gekocht van Ferrari collection nummer 14 (eagle moss) waar ik de (ixo 1/43) Ferrari 156 F1 van John Surtees uit 1964 heb bijgekregen.
Kwaliteit beviel mij wel en na enkele keren film grand prix uit 1966 gezien te hebben dacht ik om de F1/grand prix wagens te sparen uit 1950-'95.
Nu is het probleem, abonnementen zijn enkel in nederland verkrijgbaar. Op het internet heb ik enkele lijsten gevonden maar deze kloppen niet helemaal vermoedelijk heeft dit te maken met de taal van het tijdschrift. Heb je deze tijdschriften in het nederlands? Zoja is het mogelijk om een lijst op te maken zodat ik deze legendaris wagens bij mij thuis kan bewonderen?

http://cntrois.over-blog.com/article-ki ... 98544.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Op deze site staan de tijdschriften nummers tot 71 maar deze klopt niet helemaal omdat nummer 14 de Ferrari 156 F1 van John Surtees uit 1964 is. :doh:

Jouw collectie vind ik super :worshippy: ben al enkele uren aan het kijken en vind het steeds facinerend. :dance:
Heb je opmerkingen stel ze maar gerust :thump_up:
VW, not just a car, it's a way of life!
Plaats reactie