alain_1978: Upd 19/07: Porsche 550A Spyder (Schuco 1:18)
Re: alain_1978: upd 21/03: Lambo Urraco Rally (Kyosho 1:18)
Mooie aanwinst!
Er komt volgens mij ook nog een versie met spoiler dacht ik?
Er komt volgens mij ook nog een versie met spoiler dacht ik?

- lambodiecast
Ziet er toch bruut uit hoor deze Urraco ... heb zelf de oranje gekocht toen hij pas uitkwam.
De nagels op het koetswerk zijn mooi gedetailleerd en die diepe velgen achteraan, gewoon schitterend ... ik hoop nog altijd dat Kyosho deze velgen op de Miura steekt en een echte Jota versie maakt.
Er komt inderdaad nog een versie met de hoge achter vleugel en spiegels op de spatborden ... net zoals de originele Urraco 'Bob'
De nagels op het koetswerk zijn mooi gedetailleerd en die diepe velgen achteraan, gewoon schitterend ... ik hoop nog altijd dat Kyosho deze velgen op de Miura steekt en een echte Jota versie maakt.
Er komt inderdaad nog een versie met de hoge achter vleugel en spiegels op de spatborden ... net zoals de originele Urraco 'Bob'
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik het niet een van de mooiste Lambo's. Uiteraard heeft Kyosho er wel een prima model van gemaakt. 

super mooi model van de lambo uit de tand der tijd
schiterende kleur ook trouwens
en ja kyosho maakt het model werkelijk schiterend
schiterende kleur ook trouwens
en ja kyosho maakt het model werkelijk schiterend

It seem they did a good job on the Ferrari 348.
Someday I have to get this one as well to complete my little Ferrari-Sub-Collection
Someday I have to get this one as well to complete my little Ferrari-Sub-Collection

Bye
Faultier
Faultier
Heel interessante Urraco, fraai nagemaakt door Kyosho.

Gaaf model!!! Moet er ook maar eens een keer aan me collectie toevoegen.
424 auto's 1:18 + 7 motor's 1:18, 8 Peter Bilt's + 6 Trailers 1:24 en 6 Ferrari's 1:43
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=21085" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=21085" onclick="window.open(this.href);return false;
Da's pas een Lambo.
Erg goed model van Kyosho!

Erg goed model van Kyosho!

- alain_1978
- Schaal: 1:18
Re: alain_1978: upd 28/03: Aston Martin LMP1 #007 (Norev 1:1
Heel erg bedankt voor de reacties op de vorige update
Mijn volgende update heb ik afgelopen zaterdag gekocht op de Techno Classica in Essen.
Sinds een paar jaar ga ik er samen met mijn pa naartoe. Aangezien we beide autogek zijn en we ook van klassieke sportwagens houden,
is dit toch wel verplichte kost ieder jaar
We genieten er keer op keer van ook dit jaar was het weer een prachtige editie.
Ik heb voor deze Aston Martin LMP1 eens niet gekozen voor AutoArt maar voor de goedkopere (wel sealed) model van Norev
en ik moet zeggen dat ik helemaal niet ontgoocheld ben.
Norev zet voor deze prijs een sterk model neer waardoor ik helemaal niet de behoefte heb aan de 6x duurdere AutoArt versie.

Mijn volgende update heb ik afgelopen zaterdag gekocht op de Techno Classica in Essen.
Sinds een paar jaar ga ik er samen met mijn pa naartoe. Aangezien we beide autogek zijn en we ook van klassieke sportwagens houden,
is dit toch wel verplichte kost ieder jaar

Ik heb voor deze Aston Martin LMP1 eens niet gekozen voor AutoArt maar voor de goedkopere (wel sealed) model van Norev
en ik moet zeggen dat ik helemaal niet ontgoocheld ben.
Norev zet voor deze prijs een sterk model neer waardoor ik helemaal niet de behoefte heb aan de 6x duurdere AutoArt versie.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Model ziet er inderdaad erg goed uit.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- coolpappa04
Ha alain, was je jaloers op guy (bondracer) met zijn aankoop van dit juweeltje
ziet er lekker uit in het zonnetje zeg

ziet er lekker uit in het zonnetje zeg

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Top model met mooie details 

- MitsuGalant
Ziet er goed uit, mooi model! 

Ik geef je groot gelijk Alain , zo dacht ik er ook over
Norev bewijst hier nogmaals des te meer dat je nog wel zeer aardige modellen kunt maken zonder de poeha van licentie, en of gestegen loonkosten in China. Autoart baseert zich tegenwoordig meer en meer op het princiepe van "het is maar wat de zot er aan wil geven" en dit is het perfecte bewijs dat het ook anders kan (trouwens Autoarts DBR9's zijn ook sealed ,remeber?). Topaanwinst Alain , en voor de prijs kan je er nog twee mooie toekomstige Kyosho's bij doen