alain_1978: Upd 19/07: Porsche 550A Spyder (Schuco 1:18)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: alain_1978: upd 28/03: Aston Martin LMP1 #007 (Norev 1:1

Bericht door Ricardo »

Indrukwekkend model om te zien. Details zien er erg goed uit en de kleurstelling is natuurlijk helemaal waanzinnig. :drool:
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Heerlijk model en een erg fijne kleurstelling op deze Lola.
Zeer aangename prijs/kwaliteitsverhouding wat mij betreft :thump_up:
Daan

Bericht door Daan »

Ziet er heel erg goed uit!
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

coolpappa04 schreef:Ha alain, was je jaloers op guy (bondracer) met zijn aankoop van dit juweeltje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ziet er lekker uit in het zonnetje zeg :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Hey Peter. Nee, ik ben nooit jaloers op medeverzamelaars. Je weet dat ik een grote fan ben van Aston Martin zowel van de straat- als de raceversies.
Deze LMP1 had ik al van Spark in 1:43 maar nu hij is uitgekomen in 1:18 had ik deze ook graag gehad. Ik was idd eerst van plan om de AutoArt versie
aan te schaffen en was daarop aan het wachten maar nu ik de buitensporige prijs van AA weet, vind ik dat Norev meer kwaliteit biedt voor zijn prijs.
Ik vind de prijs van ongerveer 190 Euro dat AA vraagt voor dit half sealed model overdreven (alleen motorkap en deuren kunnen open).
Zaterdag stonden beide modellen op de Techno Classica en daar heb ik mijn keuze gemaakt. Ik heb geen problemen met dure modellen maar de prijs moet gerechtvaardigd zijn.
bondracer schreef:Ik geef je groot gelijk Alain , zo dacht ik er ook over :thump_up: Norev bewijst hier nogmaals des te meer dat je nog wel zeer aardige modellen kunt maken zonder de poeha van licentie, en of gestegen loonkosten in China. Autoart baseert zich tegenwoordig meer en meer op het principe van "het is maar wat de zot er aan wil geven" en dit is het perfecte bewijs dat het ook anders kan (trouwens Autoarts DBR9's zijn ook sealed ,remeber?). Topaanwinst Alain , en voor de prijs kan je er nog twee mooie toekomstige Kyosho's bij doen :D
Ja, ik vind de prijs van de AA-versie gewoonweg niet kloppen met wat je krijgt. AA begint idd steeds meer te denken van "die zotte verzamelaars zullen dat wel betalen".
Inderdaad hun DBR9 was ook gesealed. Vroegen ze op het einde ook al maffe prijzen voor. Denk maar aan die Gulf-versie. Trouwens de LMP1 is ook half sealed hoor
want de neuspartij kan niet verwijderd worden. Aa denkt tegenwoordig meer en meer dat ze op niveau van CMC, Exoto en BBR zitten maar sorry zover zijn ze nog niet vind ik.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978

Re: alain_1978: upd 31/03: Renault R5 Maxi Turbo (Solido 1:1

Bedankt voor de reacties op de vorige update :thump_up:

Voor de volgende update steken we weer eens de Franse grens over op zoek naar zowat de meest knettergekke hatchback met motor achterin:
de Renault R5 Maxi Turbo! Na de R5 Turbo kwam Renault met deze vuurspuwer op de proppen. De versie op de foto's hieronder is de Maxi Turbo 1 met 300 PK aan boord.
(Later kwamen er nog versies met 350 en zelfs 385 PK) Sprintje van 0-100 km/h wordt afgehaspeld in 4,5 sec.
Het model is gemaakt door Solido in schaal 1:18 en ik moet zeggen dat ze voor deze prijs toch wel een sterk model afleveren.

Wie de echte wagen even aan het werk wilt zien:
http://www.youtube.com/watch?feature=fv ... 7eLyF6yhqE

Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De plank met het reservewiel erop kan eruitgeschoven wroden zodat de motor goed zichtbaar wordt
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De echte wagen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Rossy

Bericht door Rossy »

Geweldig model dit :drool:
Staat leuk naast de straatversie hiervan van UH.

Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Geweldig model, prachtig die lampenpartij op de voorkant :worshippy:
Maarten
Afbeelding
Flickr
chummy dj

Bericht door chummy dj »

Mooie Maxi 5 van Solido !! :thump_up:
Johan

Bericht door Johan »

Wat een waanzinnig gaaf model is dat, mooi filmpje ook, lekker driften door de bochten.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
rallytukker
Contacteer:

Bericht door rallytukker »

weer een bom van een wagen :drool: .
Dit :drool: zijn de echte turbo`s lekker dik
rallytukker on tour
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

heerlijke wagen dit en erg gaaf model.
Afbeelding
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Fraaie 5 Maxi Turbo!
Enigste wat mij zou storen is de achterlichten waarvan de bevestigingspin heel duidelijk zichtbaar is.
Afbeelding
alain_1978

OTF'er schreef:Enigste wat mij zou storen is de achterlichten waarvan de bevestigingspin heel duidelijk zichtbaar is.
Och ja, als het dat maar is. Zelfs Kyosho doet dit nog bij de lichten van hun Morgan modellen.
Ik geniet gewoonweg van dit prachtige model. Otto heeft hem ook gemaakt en bij deze zijn de lichten iets mooier gemaakt.
Afbeelding
tripoux
Contacteer:

Bericht door tripoux »

Precies. Als het model als geheel klopt, zijn de details niet meer het allerbelangrijkste.
Plaats reactie