Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding met deze Bentley.
Welly heeft met de Porsche GT3 RS dat ze wel degelijk geode modellen kunnen maken en deze dikke Bentley is er eentje om aan dat rijtje toe te voegen.
Het topic is een tijdje stil geweest totdat het vanmiddag werd wakkergeschud Ik heb pas een model binnengekregen en ben bezig met de foto's dus in de loop van volgende week plaats ik een update
haha volgens mij heb ik dat dus gedaan dat wakkerschudden had de datum niet gezien en was aan het kijken want was nieuw
ik kijk er naar uit om de foto's te zien!
nogmaals je hebt echt een geweldige collectie!!! ik zou er ook wel een paar van willen hebben haha
Het volgende model heb ik voor een schofterig hoog bedrag van een handelaar uit Den Ham gekocht. Hoewel ik nooit echt van plan was het model aan te schaffen was dit toch een van de AutoArts waar ik vaak wat langer naar bleef kijken.
Als je dit model koopt moet hij natuurlijk wel oranje zijn. Alleen dan knalt hij zoals een Koenigsegg zou moeten doen! De enige kleurstelling die ik misschien nog fraaier zou vinden is paarsblauw met een lichte kleur interieur, maar die heeft AutoArt niet in haar programma. AutoArt heeft een net model neergezet met mooie carbon details en geniale deuren. Binnenkort nog een update, maar eerst plaatjes van dit Zweedse geval