Vanboven komt er plaats voor 4 wagens, vanonder voor 3.
De truck die ervoor komt gaat de mercedes actros van eligor worden.
Ik weet nu al dat het een hele uitdaging gaat zijn aangezien je dit zelden ziet

hier alvast de begin foto's.

Ahja? waar dan?chummy dj schreef:Leuk project,ik zag prijzen voor een autotransporter 1/18...van 550 euro !!!
Het magische woord: Veel geduldgoededag schreef:Leuk project. Zoiets had ik ook al een keer bedacht om uit te werken. Maar ik zal het nooit af kunnen krijgen
Dat heb ik wel. Maar het zal 20 of 30 jaar duren eer ik hem afheb. Aangezien ik al een jaar bezig ben met een Solido Kever te spuitensubaru.nr1 schreef:Het magische woord: Veel geduldgoededag schreef:Leuk project. Zoiets had ik ook al een keer bedacht om uit te werken. Maar ik zal het nooit af kunnen krijgen
Ik denk dat zo'n dichte trailer simpeler is dan de open.lambodiecast schreef:Ik ben al maanden aan het bekijken hoe ik deze zou kunnen maken maar dan met de zwarte Eligor trekker :
Ik heb ondertussen eentje in 1/43 zo goed als klaar, maar in 1/18 wordt ie zo groot dat het moeilijk wordt er een plaatsje voor te vinden, en om er dan zoveel tijd, geld en moeite in te steken om het weer eens op zolder uit het zicht te moeten 'stockeren' door plaatsgebrek vind ik zo'n zonde hé ... maar het is wel een beauty hé, twee lagen trouwens, beetje zoals een race transporter.