Lambo's 1:18 collectie: update 3 en 4 van 2017
Re: Lambo's collectie - update 81 - 9-3-2012
super mooie modellen.
ook perfecte foto's trouwens
ook perfecte foto's trouwens
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Niet de mooiste kleur voor een Lambo, maar voor de rest. 

Great addition Lambo 
The Diablo VT was actually my first scale 18 AA or it was my second.
Anyway, I bought it after some great days in a real Diablo VT.
And that was in my scale 43 days

The Diablo VT was actually my first scale 18 AA or it was my second.
Anyway, I bought it after some great days in a real Diablo VT.
And that was in my scale 43 days

Bye
Faultier
Faultier
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Dit ziet er weer goed uit! 

Bedankt voor de reacties
, met de Diablo VT is mijn Diablo reeks voorlopig voltooid, tijd voor een overzichtje:
Diablo's:

Murcielago's: misschien nog een Verde Ithaca LP670 aanschaffen, anders is deze reeks ook voorlopig voltooid

Gallardo's: nog toe te voegen een LP570 Superleggera, LP570 Super Trofeo Stradale en misschien nog een blauwe LP560 i.v.m. de velgen

Voorlopig is het weer even duimendraaien tot er weer een Veyron, Aventador of Gallardo wordt gereleased door Autoart

Diablo's:

Murcielago's: misschien nog een Verde Ithaca LP670 aanschaffen, anders is deze reeks ook voorlopig voltooid

Gallardo's: nog toe te voegen een LP570 Superleggera, LP570 Super Trofeo Stradale en misschien nog een blauwe LP560 i.v.m. de velgen

Voorlopig is het weer even duimendraaien tot er weer een Veyron, Aventador of Gallardo wordt gereleased door Autoart

- coolpappa04
- Montezemolo
- Contacteer:
Re: Lambo's collectie - 3 shots, 16 Lambo's
Wat laat je hier toch een geweldige collectie zien zeg
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
Re: Lambo's collectie - update 6-4-2012
Hierbij mijn nieuwste aanwinst, de Countach LP5000S van Kyosho. Persoonlijk vind ik het niet de beste uitvoering van Kyosho, komt ook gedeeltelijk door de kleur en afwerking. Waar bij AutoArt door de jaren heen nogal wat vooruitgang is te zien lijkt Kyosho een beetje stil te staan ( in het geval van de Countach in ieder geval ). Misschien dat ik nog ga voor de rode versie en de gele probeer te verkopen.

Een paar weken geleden ontvangen, een vroege handsample van de AutoArt Countach LP400 die is getoond op de Toyfair van 2011:

Een paar weken geleden ontvangen, een vroege handsample van de AutoArt Countach LP400 die is getoond op de Toyfair van 2011:

- lambodiecast
Schitterende toevoegingen weer, die gele Kyosho heb ik vorig jaar ook gekocht, vind hem toch zo slecht niet, ze hebben in elk geval de knipperlichten en het reserve wiel gecorrigeerd, en ook de luchtsleuven op het dak weggehaald, de LP500S heeft die nooit gehad ... dus ze hebben toch een beetje moeite gedaan.
Die gele sample is gewoon schitterend, ik zie dat bij jou de spiegeltjes ook ontbreken ... beetje raar hé, die zijn bij mij ook 'verdwenen' samen met één pootje van de achtervleugel ... maar het blijft een bijzonder zeldzaam model natuurlijk
Die gele sample is gewoon schitterend, ik zie dat bij jou de spiegeltjes ook ontbreken ... beetje raar hé, die zijn bij mij ook 'verdwenen' samen met één pootje van de achtervleugel ... maar het blijft een bijzonder zeldzaam model natuurlijk

Een spiegeltje zat er nog bij, de andere heb ik niet meer gevonden tussen de handschoenenlambodiecast schreef: Die gele sample is gewoon schitterend, ik zie dat bij jou de spiegeltjes ook ontbreken ... beetje raar hé, die zijn bij mij ook 'verdwenen' samen met één pootje van de achtervleugel ... maar het blijft een bijzonder zeldzaam model natuurlijk

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Ik vind de gele Countach veel mooier dan een rode
Erg mooie aanwinst

Erg mooie aanwinst

- MitsuGalant
Mooie update die Countach van Kyosho. Heb zelf de rode versie, vind hem toch zeker best mooi.
Leuk ook die handsample van de Autoart Countach.
Leuk ook die handsample van de Autoart Countach.