Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Al een hele tijd geleden dat ik nog wat tijd vond om foto's van mijn modellen te maken en te posten. Ondertussen ben ik wel blijven doorverzamelen en mijn collectie telt nu ondertussen zo'n 170-180 modellen op schaal 1:18. Heb ook altijd wat modellen te koop staan. (wie geïnteresseerd is kan mij vinden op 2dehands.be en marktplaats.nl onder verkopersnaam JP86)
Dit weekend toch even wat tijd gevonden, vandaar deze kleine update. Ik was deze week in Rijsel toen ik voorbij een klein modelwinkeltje passeerde. Deze toyota celica stond daar verminderd te koop. (65 euro) Heb niet lang getwijfeld en hem gekocht. Zeker in dit blauw is dit model schitterend. Autoart is erin geslaagd opnieuw de essentie van deze wagen mooi in schaal 1:18 om te zetten. Heb voor de gelegenheid ook wat foto's genomen samen met de 2000GT van autoart.
Verder heb ik wat gespeeld met mijn camerasettings, laat me weten wat jullie ervan vinden.
Laatst gewijzigd door JP86 op zo 15 apr 2012 20:39, 2 keer totaal gewijzigd.