SidneyF1 collectie [Lotus E20 Raikonnen Minichamps 1/18]
Re: SidneyF1 collectie [KUBICA Renault R30 1/18 Norev]
Mooie Update!
Heb laatst deze nog in de winkel zien staan, en Norev levert goede kwaliteit auto's af!. Ik ben toch voor de Minichamps-versie gegaan, omdat deze een figuurtje heeft. Verder valt mij op dat mijn 'showcar' van de R30 niet zoveel afwijkt van de 'race' versie...

1:18 F1 :45
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
De zwart/gele livery staat geweldig op deze Renault
Norev maakt goede modellen

Norev maakt goede modellen

Mooi model van Norev!
De Ferrari F10 van Alonso is echt te gek!
Ik vind het veel mooier dat die barcode er op staat, jammer dat deze eraf ging later in het seizoen..
Grtz!
De Ferrari F10 van Alonso is echt te gek!

Ik vind het veel mooier dat die barcode er op staat, jammer dat deze eraf ging later in het seizoen..
Grtz!

- Martini Racing
- Contacteer:
Norev heeft de geeltint mis, of ligt dat aan de foto's?
Top auto wel, van een top rijder.
Top auto wel, van een top rijder.

- Mr. Dj M.
Mooi gevleugelte deze 2010'er, lekker kleurtje ook en een mooi Norev fabrikaat 

Mooi model en dito kleur!
Na een tijd weer een update!
Als eerste de A1GP wagen van Duitsland van AutoArt in de schaal 1/18 die ik in een tijd geleden in Houten op de kop wist te tikken.
Prachtige afwerking van AutoArt!

En in het eggie:

En als tweede een model van Minichamps! Minichamps is echt supertraag met F1 modellen tegenwoordig maar ineens was deze Toro Rosso beschikbaar. Gelijk bestellen natuurlijk!
Het is de eerste overwinning van Vettel tijdens de GP van Monza in 2008 en Minichamps heeft er een mooi model van gemaakt!

En het origineel:

En nu maar hopen dat eindelijk de 2010 F1 modellen van Minichamps eens uitkomen!
Als eerste de A1GP wagen van Duitsland van AutoArt in de schaal 1/18 die ik in een tijd geleden in Houten op de kop wist te tikken.
Prachtige afwerking van AutoArt!

En in het eggie:

En als tweede een model van Minichamps! Minichamps is echt supertraag met F1 modellen tegenwoordig maar ineens was deze Toro Rosso beschikbaar. Gelijk bestellen natuurlijk!
Het is de eerste overwinning van Vettel tijdens de GP van Monza in 2008 en Minichamps heeft er een mooi model van gemaakt!

En het origineel:

En nu maar hopen dat eindelijk de 2010 F1 modellen van Minichamps eens uitkomen!

"Nothing is impossible, for the dream of yesterday is the hope of today and the reality of tomorrow"
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: SidneyF1 collectie [A1 GP & Toro Rosso Vettel 1/18]
Heerlijke update wederom; Die STR3 Vettel
en die A1GP
En je hebt gelijk wat betreft het uitbrengen van modellen idd. Waar Spark al met de eerste 2011 F1 bolides uit is gekomen, is Minichamps net begonnen met leveren van de 2010 bolides. Wat een hoop zou schelen is het schrappen van die (in mijn ogen) nutteloze showcars, maarja......het verkoopt lekker bij evenementen schijnt

En je hebt gelijk wat betreft het uitbrengen van modellen idd. Waar Spark al met de eerste 2011 F1 bolides uit is gekomen, is Minichamps net begonnen met leveren van de 2010 bolides. Wat een hoop zou schelen is het schrappen van die (in mijn ogen) nutteloze showcars, maarja......het verkoopt lekker bij evenementen schijnt

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Re: SidneyF1 collectie [A1 GP & Toro Rosso Vettel 1/18]
Na meer dan een halfjaar weer eens een nieuw model, de Mclaren MP4-25 van Minichamps met Jenson Button in 1:18!
Na het niet meer tanken in 2010 werden de wagens een behoorlijk stuk langer en dit was de eerste F1-auto uitgerust met de zogenaamde 'F-Duct' (inlaatopening zit namelijk bij de 'f' van Vodafone) die de topsnelheid aanzienlijk verhoogde.

Met de zilveren Mclaren-familie:

En in het eggie:

Na het niet meer tanken in 2010 werden de wagens een behoorlijk stuk langer en dit was de eerste F1-auto uitgerust met de zogenaamde 'F-Duct' (inlaatopening zit namelijk bij de 'f' van Vodafone) die de topsnelheid aanzienlijk verhoogde.
Met de zilveren Mclaren-familie:
En in het eggie:

"Nothing is impossible, for the dream of yesterday is the hope of today and the reality of tomorrow"
-
- Moderator
Re: SidneyF1 collectie [Mclaren MP4-25 Button 2010 1/18]
Fijne F1 updates hier.
Goed om de evolutie te zien.
Mbt de A1GP bolide blijft het zonde dat er nooit een Nederlandse versie van is gemaakt....
Goed om de evolutie te zien.
Mbt de A1GP bolide blijft het zonde dat er nooit een Nederlandse versie van is gemaakt....

- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Wat een prachtbolide die McLaren in 1:18 en dan vooral met Knopje achter het stuur........ 

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Mooie aanwinst! 

Een mooie 2011 update: de RB7 van Vettel door Minichamps in de schaal 1:18, de versie van de GP van China!

En zoals tijdens de GP van China:

Een van de weinige races die Vettel niet won dat jaar!
En zoals tijdens de GP van China:

Een van de weinige races die Vettel niet won dat jaar!