Ferrari10flrb schreef:Dat is met recht nog eens een update!!
Ben nieuwsgierig wat de reden is waarom je de F40 wilt gaan ombouwen van de #34 naar de #56?
Omdat de #56 niet is uitgebracht en ik de #34 al heb staan.
Ik verzamel voornamelijk 24H LM racers, dus die #56 moet er nog bij dan.
Ok, intussen wacht ik nog steeds op een pakket uit de US (vertrokken op 31/01).
Pakket uit NL en deze week mogelijks nog 1 uit BE.
En nog 1 uit BE sinds +- 2maand ...
Vandaag uit Duitsland 1 toegekomen met 2 AA Chevy Corvette's C5R.
Goeie week uit UK ook nog 1 binnen gekregen, later pics

.
Voornaamste update/aanpassing sinds een goeie week is dat ik 3 kasten heb gehaald uit de Ikea.
Wegens geen ruimte meer in de vitrines moest er dringend werk van gemaakt worden ....
Heb er dus meteen 3 gehaald. Deze ook aangepast aan de maat die ik nodig had.
Zijn in 2 gelijke delen per kast, onderste heb ik met 51cm korter gemaakt.
De kasten moesten plaats nemen op het bureau hier, heb anders geen plaats ze te zetten.
2 van de kasten is het bovenste deel voorzien als vitrine met glazen deuren en van glazen leggingen voorzien.
1 Van beide is intussen 'gevuld' met wagens uit een andere vitrine zodat deze allemaal samen staan.
Deze is nu gevuld met 1 type wagen, nl de Dodge Viper's van Autoart.
zowel de GTS-R als de Competiton Coupe.
Er is max plaats voor 48stuks maar die zal vrees ik zeer snel te klein worden
er staan er nu 31 GTS-R's in en 4 Comp Coupe's in.
Totaal dus van 35 wagens, maar er zitten er nog 5 GTS-R's in hun doos + 1 in ombouw
ook nog 3 Comp Coupe's in dozen. verder zijn er nog 6 GTS-R's onderweg wat totaal dus op 50 zet ....vitrine dus al te klein
2 vitrine die erbij komt moet nog voorzien worden van glazen leggingen, dit zal voor vrijdag zijn.
Dan nog zien welke wagens er in gezet worden.
De vitrine waar de Vipers in zaten zit nu nog de Chevy Corvette C5R en C6R, Ferrari F40 LM + 430GT en Aston Martin DBR9.
Max kunnen er daar 75 stuks in.
12x DBR9 + 23x C5R + 6x C6R + 3 Ferrari's; nog 2x C5R toegekomen vandaag + 3x in hun doos.
Ook de ombouw 430GT, f40 gte (2x) en 360LM (4x) moet erin komen
12 + 23 + 6 + 3 + 2 + 3 + 1 + 2 + 4 = 56 + de 575 en 550LM's er dan bij zetten wat nog eens 10st oplevert
dus met 66 stuks dan nog 9 plaatsen overblijven ...
er komen wel plaatsen vrij in andere vitrines maar die dan ook herverdeeld worden met wagens die nog in hun doos zitten ....

aanpassingen ....
(zal maar als eens beginnen uitzien naar nog een paar kasten .....wat ik al aan het doen ben hoor)
Maar zal mss wat foto's van die nieuwe kast zetten ...
Is enkel in witte versie te krijgen dus heb ik ze maar even onderhanden genomen bij het monteren