Imposante collectie ! En dan heb ik het niet alleen over die enorme hoeveelheid Mini's.
Geinig zo'n Balmoral. Kende het type tot voor kort helemaal niet, maar het was in januari de eerste 1:1 Mini die ik bekeek in mijn zoektocht naar de perfecte Mini voor €1500,-(die uiteraard niet bleek te bestaan..) Vooral het interieur met Schotse ruit op stoelen en portieren vond ik geniaal, een Mini is toch de enige auto die daarmee weg komt..
Heb uiteindelijk meerdere 1:1's bekeken, en even zo vaak mijn budget naar boven bijgesteld. Nu het een rood met witte Cooper is geworden, beginnen de eerste modelletjes ook bij mij weer binnen te druppelen. Dat de oude rally-Mini's dezelfde kleurcombinatie hadden maakt het allemaal natuurlijk nog verleidelijker. De aantallen die jij hier laat zien zal ik echter beslist niet gaan halen.
Leuk om hier nog een echte Mini-gek te treffen. Blijf posten, dan blijf ik zeker volgen !
P.S. ken je het forum van de International Mini Model Collector's Club ? Je vindt er bijzonder veel info over Mini-modellen..
Link:
http://excoboard.com/immcc