Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
gaat tussen de 90 en 100 kmh Mn oude heb ik verkocht, die ging te traag voor mij
D-a-mn! als dat ook nog eens op schaal was ging t origineel sneller als t licht ziet er strak uit, maar je zult er wel wat voor kwijt zijn geweest denk
Het merk is Protech, uit België. De schaal is 1:10 en je kunt er inderdaad heel veel kappen voor kopen. Ik heb het chassis 2e hands gekocht omdat dat nieuw een dikke 300 euro kost, heb dr zelf een factory tuned motor op gezet. Nieuwwaarde van deze auto is denk ik een euro of 400, exclusief zender en ontvanger die ook richting 200 euro gaan...geen goedkope hobby, maar wel verschrikkelijk gaaf om te doen
en deze is evengoed alleen voor circuit gebruik, bij 100 km/h hoef je maar een klein foutje te maken om je auto volledig af te schrijven tegen een stoeprand...met mn oude heb ik wel eens door de straat gereden om wat dingetjes te testen, maar zeker niet met het gas vol open..