Ik weet er ook niks meer over. Ik merkte gewoon dat ik de deurtjes niet makkelijk open kreeg. Bij de rode versie had ik dit probleem niet.MartinBond schreef:Welkom hier, het zal je niet verbazen dat je thema hier erg in de smaeck valt
Ik heb de witte met open zijruiten, en daar ik veel foto's van exemplaren met dichte ruiten zag dacht ik dat 't een "zelfbouw" was...
Ben d'r nog steeds niet achter hoe 't zit, weet jij d'r wat meer over?
Het is iets anders gegaan... Ik opende de linkerdeur en ondertussen brak ik de rechterspiegel met mijn hand.Straetos schreef:Portieren openen bij de klink en niet de spiegel.![]()
Zonde, maar dat valt te lijmen.
Mooi model die Lotus, was mij nooit opgevallen dat er ook een versies zijn met open of gesloten ramen.
Welke soort lijm gebruik ik er het beste voor?MBnicky schreef:wat betreft de spiegel, alles is goed te lijmen als je de goede lijm hebt en een vaste hand.
Ik verzamel alles wat met James bond te maken heeft. Ik wil wel foto's plaatsen, maar ik weet niet of het toegelaten is.NetForce84 schreef:Prachtige collectie.
Altijd leuk om eens James Bond fan tegen te komen![]()
Verzamel je enkel de wagens uit de James Bond films of alles wat met James Bond te maken heeft?
Ik kijk al uit naar een volgende update van uw collectie
Wat mij betreft wellarryman schreef: Ik verzamel alles wat met James bond te maken heeft. Ik wil wel foto's plaatsen, maar ik weet niet of het toegelaten is.
Graag zelfslarryman schreef:Ik verzamel alles wat met James bond te maken heeft. Ik wil wel foto's plaatsen, maar ik weet niet of het toegelaten is.