ahaaMr. Dj M. schreef:Ik zag in ieder geval iets gaafs staan tussen het lijstje:
FORD FOCUS RS 500 · 2010 · MATT BLACK

ahaaMr. Dj M. schreef:Ik zag in ieder geval iets gaafs staan tussen het lijstje:
inderdaadMr. Dj M. schreef:Ik zag in ieder geval iets gaafs staan tussen het lijstje:
Jah gewoon zilvere lak.... perfectie, dat lukt bij dit merk dus eigenlijk echt nooit of het zijn vet overprijsde modellen.bugatti schreef:ligt het nou aan mij of is minichamps echt hard gefaald met die Bugatti Veyron Centenaire, dat chroom lijkt wel mat, de kleur van de Achille Varzi is volgens mij te licht :s
en op die 918 Spyder is ook wat aan te merken: op de foto staat ie veel te hoog op zijn wielen.
ik wacht met die Bugatti Centenaire gewoon lekker op Autoart, ze komen hier in alle kleuren op mijn plankje
Klopt, snap sowieso niet waarom Bugatti niet gewoon gewoon gelijk AA de Grand Sport heeft laten maken, toen was er nog helemaal geen sprake van een Minichamps. De wielen zijn in ieder geval wel beter op deze nieuwe versies, die lelijke chromen dingen op de huidige zijn helemaal een aanfluiting!lambo schreef:Hopen dat AA snel rechten krijgt om de nieuwere Veyrons als de Grand Sport en Super Sport te maken