Ik heb er lang op moeten wachten deze aan een mooie prijs te kunnen kopen. Enkele maanden terug was ik enige bieder op eBay en had hem voor 31 euro

Het is een leuk modelletje, alleen de deurtjes vallen me een beetje tegen. Deze sluiten niet goed.

ik heb lijm van de beurs in Houten, werkt perfect. staat alleen geen merk op.larryman schreef:Welke soort lijm gebruik ik er het beste voor?MBnicky schreef:wat betreft de spiegel, alles is goed te lijmen als je de goede lijm hebt en een vaste hand.
Nu heb ik geprobeerd met secondelijm, maar dit hield niet...
MBnicky schreef: ben benieuwd welke auto dit jaar gebruikt gaat worden in de nieuwe film! kan niet wachten.
Van de DB5 had ik ook al gehoord. Maar wat is de 2de?MartinBond schreef: http://www.mi6-hq.com/media/galleries/s ... y_2012.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
De kwaliteit tussen de Minichamps en de JBCC is inderdaad niet te vergelijken! Maar dit is de prijs ook niet natuurlijkRicardo schreef:Die Icons lijken wel 1:18.(Met een beetje fantasie zie je Roger Moore.
) Op het oog zien die JBCC modellen er erg gaaf uit, maar naast een Minichamps vallen ze toch wel een beetje door de mand. Ik heb ze beide hier ook in de kast staan. Hoop vandaag of morgen nr. 119 en 120 te krijgen.
Er schijnen geruchten te zijn dat ze in Engeland naar de 140 willen gaan.larryman schreef:De kwaliteit tussen de Minichamps en de JBCC is inderdaad niet te vergelijken! Maar dit is de prijs ook niet natuurlijk![]()
Loopt de JBCC nog steeds tot 130? Of is er nog iets gewijzigd?
Ik vind eigenlijk da ze mogen stoppen, zodat ik ook kan stoppen...Ricardo schreef:Er schijnen geruchten te zijn dat ze in Engeland naar de 140 willen gaan.larryman schreef:De kwaliteit tussen de Minichamps en de JBCC is inderdaad niet te vergelijken! Maar dit is de prijs ook niet natuurlijk![]()
Loopt de JBCC nog steeds tot 130? Of is er nog iets gewijzigd?