Verzameling OTF'er (Renault 5 Alpine Turbo)
Re: Verzameling OTF'er (Porsche 911S)
Geweldig wat mooi, zo'n pure eerste type 911.
De latere Tupperwaretuning kan ik niet zo waarderen.
De latere Tupperwaretuning kan ik niet zo waarderen.
Erg mooi model deze 911. 

- alain_1978
- Schaal: 1:18
Op gebied van straat Porsches heb je dezelfde smaak als ik. Ik zou deze 3 ook wel graag willen hebben.
AutoArt heeft een uitermate knap model van deze 911 S gemaakt zeg
Ziet er haast echt uit jawadde.
Het zilvergrijze kleurtje staat hem heel goed. Uitstekende keuze
AutoArt heeft een uitermate knap model van deze 911 S gemaakt zeg

Het zilvergrijze kleurtje staat hem heel goed. Uitstekende keuze

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
2 iconen met gemeenschappelijke kenmerken: 6 – cilinder en 150 à 160 pk.

Persoonlijk vind ik de Austin de mooiste van dit stel.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Daar sluit ik mij helemaal bij aan.Brimbrammer schreef:Persoonlijk vind ik de Austin de mooiste van dit stel.

Ik had eigenlijk graag deze kleurencombinatie gehad:Ricardo schreef:Daar sluit ik mij helemaal bij aan.Brimbrammer schreef:Persoonlijk vind ik de Austin de mooiste van dit stel.

(Foto eigendom van Alain_1978)
Mijn exemplaar mist helaas de rozetten van de achterbumper.

In de zon met een open wagen rijden betekent een intensivering van de rijbeleving. Dat een sportieve wagen als basis dient, is eerder zeldzaam.
In juni 1988 verscheen er toch een open versie van de BMW M3 (e30). De basis was de 320i/325i Cabriolet, maar handmatig gemodificeerd met o.a. de koetswerkpanelen, ophanging en S14-krachtbron van de M3. Door het gebruik van de standaardcarrosserie bleef de kofferklep van de open versie binnen de spatborden terwijl ze bij de gesloten versie hoger lag. Tot en met 1991 werden er 786 exemplaren geproduceerd met verschillende vermogens (195 / 200 of 215 pk), gekoppeld aan een 5-bak met sportraster. In het interieur kon de klant opteren voor leder of stof met een verschillend dessin als de gesloten versie.
Het verbaast me dat het zo lang geduurd heeft tot er een open M3 E30 kwam. Otto heeft de wagen mooi verkleind, maar toch vind ik het nog net geen AutoArt-niveau.

Ook een mooie combinatie.

Ik heb wel de indruk dat er iets niet correct is aan deze BBS’ers.

De S14.

BMW M3 Cecotto vs BMW M3 convertible.

Zwart vs M-striping.

Cecotto: MtechI-stuur & stof.

Convertible: MtechII-stuur & leder.

Het interieur in Weiss uitgevoerd vind ik ook niet lelijk.
In juni 1988 verscheen er toch een open versie van de BMW M3 (e30). De basis was de 320i/325i Cabriolet, maar handmatig gemodificeerd met o.a. de koetswerkpanelen, ophanging en S14-krachtbron van de M3. Door het gebruik van de standaardcarrosserie bleef de kofferklep van de open versie binnen de spatborden terwijl ze bij de gesloten versie hoger lag. Tot en met 1991 werden er 786 exemplaren geproduceerd met verschillende vermogens (195 / 200 of 215 pk), gekoppeld aan een 5-bak met sportraster. In het interieur kon de klant opteren voor leder of stof met een verschillend dessin als de gesloten versie.
Het verbaast me dat het zo lang geduurd heeft tot er een open M3 E30 kwam. Otto heeft de wagen mooi verkleind, maar toch vind ik het nog net geen AutoArt-niveau.

Ook een mooie combinatie.

Ik heb wel de indruk dat er iets niet correct is aan deze BBS’ers.

De S14.

BMW M3 Cecotto vs BMW M3 convertible.

Zwart vs M-striping.

Cecotto: MtechI-stuur & stof.

Convertible: MtechII-stuur & leder.

Het interieur in Weiss uitgevoerd vind ik ook niet lelijk.

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Verzameling OTF'er (BMW M3 cabriolet (E30))
Otto heeft er een verschrikkelijk mooi model van weten te maken. 

Schitterend model! 

Dit is werkelijk een droomwagen. Prachtige modellen die twee naast elkaar. 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
De BBS wielen lijken idd niet helemaal te kloppen. Ze zijn niet diep genog denk ik. Verder een mooi model! 

- subarufreak
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties.
Er is me nog een detail opgevallen: het identificatieplaatje in het interieur doet nogal sterk denken aan dat van de EvolutionII, ik vraag me af of het wel in deze cabriolet hoort.
Er is me nog een detail opgevallen: het identificatieplaatje in het interieur doet nogal sterk denken aan dat van de EvolutionII, ik vraag me af of het wel in deze cabriolet hoort.