Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bondracer schreef:Leuk hebbeding zo'n handsample , maar euh spiegeltjes dienen zo te zien nog bijbesteld te worden
Ze zijn er niet zo zuinig op na gebruik...
Als de Pur Sang gereleased wordt zullen de spiegels er wel op zitten en kan ik de handsample voor andere projecten gebruiken
MitsuGalant schreef:Mooie updates deze modellen Die kleur blauw op de Gallardo staat inderdaad goed. Dat glimmende op die Veyron zal wel extreem vlekgevoelig zijn
Dat is het inderdaad en ook nog eens lastig te fotograferen omdat je steeds jezelf ziet op de foto's met een camera voor je neus
Mooi gedaan dit model. Zoveel varianten van de Veyron dat ik niet meer kan volgen.
Ik ga het gewoon bij mijn blauw/zwarte houden.
Mooie en zeldzame update.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'