Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Goed bezig met die vrachtwagen en je Peugeot 106 kit, netjes gebouwd!
Mocht je de wielen en alles niet meer gaan doen, misschien leuk om de wielen op de dieper liggende plekken (die in het echt gaten zijn) zwart te verven
ja is misschien wel een idee ja. Nee gaat verder niks aan gebeuren. Blijft zo de wielen moest ik namelijk met seconde lijm plakken anders vielen ze er telkens af.
Vandaag een nieuw modelletje mogen ontvangen. Ben zelf nogal peugeot freak. En zocht eigenlijk een peugeot 106 >96. het nieuwe type dus. Was dus aan het zoeken naar 106. En kwam ik deze tegen. Ook nog nooit gezien dus gelijk besteld. Het model is van Ixo en ziet er echt heel netjes uit
wat een mega vette verzameling!!
van die 1:43's kunnen er wel veel op één plank zeg!,van 1:18 maximaal 3 (volgens mij)
ik vind vooral jouw vw golf w12 zeer speciaal,nooit eerder gezien
Hier weer een update van mij.
Laatst alle modellen eens stofvrij gemaakt en een nieuwe indeling in de vitrinekast gemaakt. Ook gelijk alle modellen op de foto gezet voor mezelf.
Van de week ook even op jacht geweest. Kwam deze tegen op Ebay. Ik mijn account opgezocht en maar eens ingelogd en een poging gedaan om te bieden en winnen. Had nog maar een uur dus dacht in dat uur zal het wel omhoog schieten, maar ik was gelukkig de tweede bieder en daarna niemand meer op geboden.
Vandaag binnen gekregen. Wat een gaaf model. Hier foto's
Een stukje uit de jeugd wat een mogelijk collectors item kan gaan worden.