Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Speel dat maar es klaar , op één dag updates scoren vanuit noord-nederland en dan nog es even uit Koblenz Duitsland , weer mooie additieven voor de Cars collectie Peter
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
kijk dat is nog eens verzamelen zelf een paar mooie scoren en je vrouw ook nog eens modelen laten meenemen.
de versie van dale earnhart vind ik erg gaaf.
Laatst gewijzigd door rudie20vt op zo 10 jun 2012 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag een pakketje mogen ontvangen van een vriend uit de vs, hij heeft voor mij gaan aanschuiven s'morgens vroeg voor de gelimiteerde sale day om de zilveren K-mart exclusive cars te bemachtigen, en ze zijn weer MOOI!!!
Tussentotaal nu 470 verschillende!!!
Wow Peter, van exclusieve Cars modellen gesproken zeg
Dat is wel heel vriendelijk van diene mens in Amerika. Waarschijnlijk de enigste manier om er aan te geraken.
Heel exclusieve update
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978 schreef:Wow Peter, van exclusieve Cars modellen gesproken zeg
Dat is wel heel vriendelijk van diene mens in Amerika. Waarschijnlijk de enigste manier om er aan te geraken.
Heel exclusieve update
Hoi Alain,
Ja het is echt ne toffe gast, hij heeft mij al een paar keer aan zeldzame modelletjes geholpen!
en inderdaad is dit de enige manier of via e-bay maar dan betaal je wel een hoop geld natuurlijk
Er komen in de volgende reeks weer een paar uit waaronder de aston martin en de mc laren!!!!!
schuifelhoofd schreef:Jawadde Peter, kun je er nog aan uit aan je collectie?
Ik zou op den duur toch scheel beginne kijken zunne van al die verschillende details
O ja hoor, zonder problemen.
Ik weet perfect welke ik ondertussen al heb of niet, zelfs na 470 verschillende
Ik zou ze alleen nog eens moeten netjes sorteren per thema maar ik kom er wegens tijdgebrek niet aan toe
coolpappa04 schreef:
O ja hoor, zonder problemen.
Ik weet perfect welke ik ondertussen al heb of niet, zelfs na 470 verschillende
Ik zou ze alleen nog eens moeten netjes sorteren per thema maar ik kom er wegens tijdgebrek niet aan toe
Is ook een manier om je hersenen fit te houden dus.
Voor wat autootjes verzamelen al niet goed is