Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik ben altijd ook gek geweest op drit wagens en met name ook de nissan skyine drift wagens
als favoriet wil ook nog een drift wagen 1/18 ombouw laten maken maar eerst deze vindt ik al heel lang een
mooi model om te zien daarom heb ik hem ook gekocht
ten slotte
is er ook nog een door poster gekomen
een plastifceerde door poster van peter jackson nissan racing
deze wagens racede in de australische race series
meer updates volgen
er is nog een nissan skyline r33 gtr matt zwart 1/18 onderweg
en nog een paar posters
Waar is dat slabbertje als je die nodig hebt
Nee man dit is gewoon de hemel voor nissan fans! en ook als je niet perse nissan fan bent natuurlijk
echt een top collectie en hij wordt steeds groter (dus mooier! )
Hallo allemaal
ben en weekje niet thuis geweest maar ben er weer met een update
intussen weer wat spullen binnen gekomen
en verder laat ik nog wat van mijn collectie verder zien
ten eerste
de nissan skyline r33 matt zwart 1/18 autoart deze stond al een tijdje op mijn verlanglijstje
en een nissan skyline r34 gtr z2 tune poster
een vlag van nissan
een poster van de time attack series
een gesigneerde foto van de fia gt1 2011 zolder JRM NISSAN / WESTBROOK & DUMBRECK
verder laat ik nog wat foto's van mijn collectie zien
de wegblokkade nissan skyline r32 x2 en r34 police cars
en ten slotte
had ik ook nog een vitrine kast kort geleden gekocht deze hant ook nu meteen een deel van verzameling erbij gezet
meer volgt nog er is een
nissan skyline xanavi 2002 presentation car limited edition of 500 stk wereldwijd autoart 1/18