I know.goededag schreef:tnx.
1 vd 2 nieuwe modellen is trouwens dezelfde golf 2 als jij binnen krijgt.
Klopt.De_Modelautogarage schreef:I know.goededag schreef:tnx.
1 vd 2 nieuwe modellen is trouwens dezelfde golf 2 als jij binnen krijgt..Je heb beide Golf's die ik binnen ga krijgen.
goededag schreef:Klopt.De_Modelautogarage schreef:I know.goededag schreef:tnx.
1 vd 2 nieuwe modellen is trouwens dezelfde golf 2 als jij binnen krijgt..Je heb beide Golf's die ik binnen ga krijgen.
@ iedereen. Als iemand nog een Rode Golf 2 GTI G60 weet???
Ik zie het net. Die staat er net op. Maar is een beetje overpriced.De_Modelautogarage schreef:1 is ook €169,- en die andere is van goud.
Ach ik ken hetgoededag schreef: Ik heb in 1 week €550.00 aan modelauto's uitgegeven. en dat vind ik een beetje veel (Bn ook pas 16.)
Ja tuurlijk. Ik heb nog tijd zat. Maar deze zijn straks niet meer te vinden. Ach. 1 troost. "maar" €255.00 is voor mijn verzamelingDe_Modelautogarage schreef:Ach ik ken hetgoededag schreef: Ik heb in 1 week €550.00 aan modelauto's uitgegeven. en dat vind ik een beetje veel (Bn ook pas 16.).En je zegt het zelf je bent 16 dus nog tijd zat voor verzamelen.
Haha dan ken je alles wel kopengoededag schreef:Ja tuurlijk. Ik heb nog tijd zat. Maar deze zijn straks niet meer te vinden. Ach. 1 troost. "maar" €255.00 is voor mijn verzameling