Lamborghini Diablo Roadster prototype in 1/43 door Heco gemaakt, dit is nummer 46/100 ... toen hij pas uit was vond ik hem eigenlijk veel te duur voor de kwaliteit, maar nu heb ik hem voor een zacht prijsje kunnen overnemen ... en net zoals sommige andere van mijn 'oudere' 1/43 modell zijn de banden 'gesprongen'
LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
- lambodiecast

Re: LamboDieCast - 9 juni : Diablo Roadster Proto 1/43 p98
Ik heb deze een hele tijd geleden kunnen overkopen van een collega verzamelaar ... en pas nu een deftige shoot mee gemaakt  

Lamborghini Diablo Roadster prototype in 1/43 door Heco gemaakt, dit is nummer 46/100 ... toen hij pas uit was vond ik hem eigenlijk veel te duur voor de kwaliteit, maar nu heb ik hem voor een zacht prijsje kunnen overnemen ... en net zoals sommige andere van mijn 'oudere' 1/43 modell zijn de banden 'gesprongen'

Re: LamboDieCast - 9 juni : Diablo Roadster Proto 1/43 p97
En volgens mij lijkt de achterbumper beschadigt linksachter en rechtsachter, aan de zijkant 
 En hij lijkt wat te veel naar beneden te hangen 

Maar wel een heel mooi model!

Maar wel een heel mooi model!
- buttonfreak
 - Schaal: 1:64
 - Contacteer:

Re: LamboDieCast - 3 juni : Super Veloce 1/18 p97
Already ordered yours, didn´t youlambodiecast schreef:Yep, you still outrun me ... but I'm catching up ... only one moreFaultier schreef:still have more than new![]()
Bye
Faultier

Faultier
- lambodiecast

Re: LamboDieCast - 22 juni : 1/18 Super Veloce p98
Komt vandaag mijn schoonbroer langs om wat dozen af te leveren die we bij Carmodelz.nl besteld hadden ... heeft ie een verrassing bij voor me :

Met deze groene Super Veloce erbij hebben we nu alle kleuren die AutoArt tot nu toe gemaakt heeft ... schitterend hoor om zo'n cadeau te krijgen
Op de laatste twee foto's is duidelijk het verschil tussen Verde Sandag en Verde Ithaca te zien ...

Met deze groene Super Veloce erbij hebben we nu alle kleuren die AutoArt tot nu toe gemaakt heeft ... schitterend hoor om zo'n cadeau te krijgen
Op de laatste twee foto's is duidelijk het verschil tussen Verde Sandag en Verde Ithaca te zien ...
Re: LamboDieCast - 22 juni : 1/18 Super Veloce p98
Dat zijn inderdaad de betere bezoekjes als ze zulke pakjes mee brengen.

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package  --  Alfa Romeo Giulia GTAM  --  Ferrari LaFerrari Aperta  --  Ferrari FXXK --  Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl

- lambodiecast

Re: LamboDieCast - 20 juli : 1/18 Sesto Elemento p98
Enkele recente toevoegingen ... 
de 1/24 versie door Maisto van de Lamborghini Aventador LP700-4 in Arancio Argos:

Weer eens iets anders, maar toch echt wel leuk : 1/18 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera in Verde Ithaca ... als RC model:

En deze komt van dezelfde verkoper, vond hem best leuk in mat zwart : 1/18 Lamborghini Sesto Elemento als RC mode:

De mat zwarte viel een beetje tegen eerlijk gezegd, recht uit de doos waren er al krassen en vlekken op, beetje jammer, maar voor wat hij gekost heeft maak ik me niet teveel zorgen eerlijk gezegd.

de 1/24 versie door Maisto van de Lamborghini Aventador LP700-4 in Arancio Argos:
Weer eens iets anders, maar toch echt wel leuk : 1/18 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera in Verde Ithaca ... als RC model:
En deze komt van dezelfde verkoper, vond hem best leuk in mat zwart : 1/18 Lamborghini Sesto Elemento als RC mode:
De mat zwarte viel een beetje tegen eerlijk gezegd, recht uit de doos waren er al krassen en vlekken op, beetje jammer, maar voor wat hij gekost heeft maak ik me niet teveel zorgen eerlijk gezegd.
- lambodiecast

Re: LamboDieCast - 20 juli : 1/18 LP560-4 Polizia p98
Ik was in eerste instantie niet van plan om de Norev 1/18 Lamborghini Gallardo LP560-4 Polizia te kopen omdat ik de AutoArt versie al had, maar uiteindelijk heb ik in een moment van zwakte toch eentje van de plank genomen tijdens een event.

En toen kreeg ik iets raar in de gaten :

Norev (rechts in deze foto) heeft de kleur totaal verkeerd !
Meer beelden en verdere vergelijking kan je in mijn review terugvinden.
Op zich vind ik deze Norev geen slecht model, maar die fout in de kleur vind ik toch nogal raar ... zeker voor een recent model.

En toen kreeg ik iets raar in de gaten :

Norev (rechts in deze foto) heeft de kleur totaal verkeerd !
Meer beelden en verdere vergelijking kan je in mijn review terugvinden.
Op zich vind ik deze Norev geen slecht model, maar die fout in de kleur vind ik toch nogal raar ... zeker voor een recent model.
Re: LamboDieCast - 20 juli : 1/18 Gallardo LP560-4 Polizia p
Inderdaad een erg groot verschil maargoed, blijt een fraai model.

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package  --  Alfa Romeo Giulia GTAM  --  Ferrari LaFerrari Aperta  --  Ferrari FXXK --  Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20

- Jeffrey1985
 - Schaal: 1:43
 - Contacteer:

Mooi model  
  maar het verschil is wel heel erg groot

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3  
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
- Maarten Mercedes
 - Schaal: 1:18
 - Contacteer:

Toch een mooi model van Norev  

now you have them all - congrats  

the green SL looks fine and reminds me how I long for the AA SL to arrive.
Really want it just like the red Supertrofeo Stradale

the green SL looks fine and reminds me how I long for the AA SL to arrive.
Really want it just like the red Supertrofeo Stradale
Bye
Faultier

Faultier
Weer een paar mooie aanwinsten 

Maar inderdaad als je ze zo naast elkaar ziet dan denk je toch wie heeft daar zitten slapen bij Norev, desondanks een mooi model

Groet,
Paul

Maar inderdaad als je ze zo naast elkaar ziet dan denk je toch wie heeft daar zitten slapen bij Norev, desondanks een mooi model
Groet,
Paul
- alain_1978
 - Schaal: 1:18

Opmerkelijk kleurverschil das waar maar het ziet er toch een mooi model uit.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'