De 911 blijft toch de Porsche! Die verveeld mij echt nooit.alain_1978 schreef:Eindelijk nog eens een Porsche zoals ze meer zouden moeten zijn. Soms ben ik die 911 echt beu gezien.
Mooie update
De volgende bestelling is dan ook de nieuwe 991

De 911 blijft toch de Porsche! Die verveeld mij echt nooit.alain_1978 schreef:Eindelijk nog eens een Porsche zoals ze meer zouden moeten zijn. Soms ben ik die 911 echt beu gezien.
Mooie update
Ja, is van Minichamps. Ik kan niet wachten op de snellere modellen van de 991.alain_1978 schreef:Mooi modelletje, zeker de wielen zijn zeer mooi. Is hij van Minichamps?
Heb je gelijk in, maar het kan alleen nog maar mooier worden. Met de Turbo, GT3, GT2 enz staat ons nog heel wat te wachten in de 991 serie. Dan uiteraard met fraaiere kleuren.Mooi afgewerkt model. Ik vind persoonlijk de kleur wel een beetje saai.![]()
Je bent niet de enige.Brimbrammer schreef:De koplampen van de 996 heb ik nooit mooi gevonden, voor de rest puike modellen.
Hier nog éénRicardo schreef:Je bent niet de enige.Brimbrammer schreef:De koplampen van de 996 heb ik nooit mooi gevonden, voor de rest puike modellen.
manowar schreef:Hier nog éénRicardo schreef:Je bent niet de enige.Brimbrammer schreef:De koplampen van de 996 heb ik nooit mooi gevonden, voor de rest puike modellen.![]()
Maar voor de rest wel een mooie update