Na een testrit geheel overtuigd, dit is een driving experience zoals ik die nimmer heb gevoeld.
Geweldig!

Ga je der dan nog een versterker in gooien want die dingen komen standaard toch al met 40 watt?Kyoshofan schreef: Er ligt trouwens net zoveel vermogen in de kofferbak aan speakers.
Geweldige aankoop. Nog nooit (mee)gereden, maar kan me voorstellen dat zo'n vliegend tapijt een heerlijke rijervaring geeft.GEISHA schreef:Heb de Rolls Royce gekocht. Me and my Shadow.
Na een testrit geheel overtuigd, dit is een driving experience zoals ik die nimmer heb gevoeld.
Geweldig!
http://img688.imageshack.us/img688/3658/s2xx2.jpg
Mooie cover erover met bekleding als het interieur en niemand ziet dit.GEISHA schreef:Dat is een hedendaagsche compacte schijf machine, een ouderwetsche uitvinding van Marconi zit daar boven gemonteerd.MartinBond schreef: Mag wel hopen dat die nieuwerwetsche radio uit die mooie lederen middenconsole gaat?
Als ik er 450pk in heb gehangen moet ik hem dan laten wegrotten??Jolly Club schreef:Zonde geld... waarom de moeite nemen je CRX te spuiten als er 450 PK in hangt ??
Ik doel meer op de harde (??) cijfers. 900kg/450pk i.c.m. leeftijd bestuurder. Gouden formule als je zelf spuiter bent...en verzekeringsmaatschappij !De_Modelautogarage schreef:Als ik er 450pk in heb gehangen moet ik hem dan laten wegrotten??Jolly Club schreef:Zonde geld... waarom de moeite nemen je CRX te spuiten als er 450 PK in hangt ??