Paul's 1:18 verzameling:Porsche 991 wit
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Paul's 1:18 verzameling:27 juli. Aston Martin V12
Breathtaking..........wat een prachtmodel!
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
schitterend model..
. zag bij s in rotterdam de zilvere die is ook niet verkeerd om te zien..,maar deze vind ik ook geweldig mooi

- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Superwagen, deze wil ik ook nog aanschaffen. Prachtige update 

Nou je het zegt, toevallig was ik gisteren bij vrienden en die hebben een Guiletta en die velgen lijken er wel verdacht veel oprsh_scuderia schreef:Mooi model.
Zelfs de Alfa Romeo Guilietta velgen zien er mooi uit.
Lak is ook mooi diep.

Thank you it's a nice club with also nice membersFaultier schreef:welcome to the V12 Baby Astons Owners Club

Scharnieren zien er inderdaad goed afgewerkt uit, zou bij jou ook niet misstaan in je collectie. Een aparte sectie voor een paar Astons MartinsRicardo schreef:Een heerlijk modelletje van AA. Afwerking ziet er inderdaad prima uit. Zak ook dat de scharnieren van achterklep en motorkap er behoorlijk goed uitzagen.

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Paul M schreef: Scharnieren zien er inderdaad goed afgewerkt uit, zou bij jou ook niet misstaan in je collectie. Een aparte sectie voor een paar Astons Martins![]()

- Mr. Dj M.
Goede keus van AA om deze van een beige interieur te voorzien.
Erg gave aanwinst
Erg gave aanwinst

ik vind de Vantage de mooiste moderne Aston martin, en de V12 is helemaal bruut
Dag Paul .
Ik heb eens rustig al jouw fotos eens voorbij zien rollen van boven naar beneden.
Het meest gave in jouw ''fotocollectie'' vind ik wel jullie dochtertje .
En dan die rose mustang .
Ik zelf ben dan nog vrijgezel ,maar laat mijn zusje nu 1 jaar en 3 maanden een kleine op de wereld te hebben gebracht .
De kleine tuft nu met mama in zo'n ferrari zeteltje .
Gaaf man zo'n kleintje
.
Zelf heb ik ook een gevarieerde collectie ,alleen merk ik wel ik heb 1 ''Porsche '' in mijn collectie ,maar het model dat ik heb kom ik toch erg weinig tegen
.
Ik wil niet pochen ,maar het schijnt dan toch zo te zijn ,dat echte Porsche die hards niet zo happig zijn met dit model .
Binnenkort komt er een foto .(;) ).
Ga vooral door met waar je nu mee bezig bent papa
.
Ik vind dit een te gek Forum .
groet Erwin .
Ik heb eens rustig al jouw fotos eens voorbij zien rollen van boven naar beneden.
Ik zelf ben dan nog vrijgezel ,maar laat mijn zusje nu 1 jaar en 3 maanden een kleine op de wereld te hebben gebracht .
Gaaf man zo'n kleintje

Zelf heb ik ook een gevarieerde collectie ,alleen merk ik wel ik heb 1 ''Porsche '' in mijn collectie ,maar het model dat ik heb kom ik toch erg weinig tegen

Ik wil niet pochen ,maar het schijnt dan toch zo te zijn ,dat echte Porsche die hards niet zo happig zijn met dit model .
Ga vooral door met waar je nu mee bezig bent papa

groet Erwin .
Hallo Erwin,edsped schreef:Dag Paul .
Gaaf man zo'n kleintje.
Zelf heb ik ook een gevarieerde collectie ,alleen merk ik wel ik heb 1 ''Porsche '' in mijn collectie ,maar het model dat ik heb kom ik toch erg weinig tegen.
Ga vooral door met waar je nu mee bezig bent papa.
groet Erwin .
Bedankt voor je leuke reactie. Dat vind ik het leuke van dit geweldife Forum. Esmée is het mooiste wat er is

Het is geweldig om te zien hoe die kleine alles beleeft en doormaakt, maar dat zul je al bij de kleine van je zus zien. Ik geef ook liever mijn geld uit aan de kleine dan voor m'n eigen, maar dat zal voor iedereen zijn, vandaar ook niet meer zoveel updates. Mocht je in de toekomst zelf papa worden dan zal je dat met me eens zijn

Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden welke Porsche je in je collectie hebt dus laat de foto's maar komen

Groet,
Paul
Iedereen bedankt voor de leuke reacties
Groet,
Paul

Groet,
Paul
-
- Moderator
AlfaPaul M schreef:Nou je het zegt, toevallig was ik gisteren bij vrienden en die hebben een Guiletta en die velgen lijken er wel verdacht veel oprsh_scuderia schreef:Mooi model.
Lak is ook mooi diep.wie heeft ze nu ontworpen Aston Martin of Alfa

Was ook eigenlijk wel te verwachten, de Italianen hebben zowiezo meer gevoel voor stijl dan de Engelsenrsh_scuderia schreef:AlfaPaul M schreef:Nou je het zegt, toevallig was ik gisteren bij vrienden en die hebben een Guiletta en die velgen lijken er wel verdacht veel oprsh_scuderia schreef:Mooi model.
Lak is ook mooi diep.wie heeft ze nu ontworpen Aston Martin of Alfa

-
- Moderator
De Engelsen komen wel, als enige, goed in de buurt.