Nelis update: 18-1 F&F 7 Plymouth Roadrunner 1970
Re: Nelis update: 27-6-2012 Dodge Charger 1968 Bullit!
Voor een leek als ik, zou ik die verschillen niet weten, maar het model zegt mij genoeg, schitterend. 

Wild wild horses couldn't drag me away
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Knappe Charger. Zou deze ook heel graag hebben. Zal mooi staan naast de Bullit Mustang van AutoArt.
Heeft jouw model last van overtollige vernis ergens want ik heb dit weekend de Dukes Of Hazzard-versie gekocht en
heb de deuren moeten openbreken omdat alles vastzat van de vernis. Met de nodige schade als gevolg. OK, in de film stappen
ze in langs het zijraam maar de deuren kunnen toch open.
Heeft jouw model last van overtollige vernis ergens want ik heb dit weekend de Dukes Of Hazzard-versie gekocht en
heb de deuren moeten openbreken omdat alles vastzat van de vernis. Met de nodige schade als gevolg. OK, in de film stappen

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Mooie aanwinst! 

Ben je nou serieus??alain_1978 schreef:Knappe Charger. Zou deze ook heel graag hebben. Zal mooi staan naast de Bullit Mustang van AutoArt.

Sorry voor de late reactie, maar ik ben net terug van vakantie.alain_1978 schreef:Knappe Charger. Zou deze ook heel graag hebben. Zal mooi staan naast de Bullit Mustang van AutoArt.
Klopt, bij de auto uit de serie kunnen de deuren gewoon open. Vandaar dus dat de deuren zijn dichtgelijmd bij het model. Je kan er dus voor kiezen ze open te maken.
Ik laat ze dicht omdat dat in de serie ook zo was. Op tv dan niet in het echt.
Met vernis bedoel je heldere lak denk ik? Daar hebben die van mij eigenlijk geen last van.
Re: Nelis update: 30-7-2012 Aankondiging....
Nee, ik ga niet stoppen!
Zag dat het weer even geleden was dat ik een update heb gehad. Nou, er is er weer een onderweg! En wel eentje die hier waarschijnlijk nooit zal worden geleverd...
Had het nog bij Tom's gevraagd, maar deze kreeg voorlopig geen levering van de betreffende fabrikant...
Wat het is? Zeg ik nog niet! Zodra ik hem heb en foto's heb gemaakt staat hij hier op het forum.

Zag dat het weer even geleden was dat ik een update heb gehad. Nou, er is er weer een onderweg! En wel eentje die hier waarschijnlijk nooit zal worden geleverd...
Had het nog bij Tom's gevraagd, maar deze kreeg voorlopig geen levering van de betreffende fabrikant...
Wat het is? Zeg ik nog niet! Zodra ik hem heb en foto's heb gemaakt staat hij hier op het forum.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Geweldige bak. Heerlijk! 

Dan reageer ik hier pas als de foto's hier staan.......ehmm oeps..

mooi model. leuk dat je hem hebt weten te krijgen 

Re: Nelis update: 02-8-2012 Hij is er: Charger '68 zacht gee
Gisteren binnen gekomen:
Dodge Charger R/T 1968 met de befaamde 426 Hemi motor. Hij is van Autoworld en natuurlijk uit de authentics serie!
Dit model is eind Juli uitgekomen en wordt in Nederland nergens geleverd. Het is voor nu dus een van de weinige in Europa!
Wat staat het kleurtje goed al zeg ik het zelf!

Ik ben er super blij mee. Ik vind de kleur lekker vintage aandoen.
Dodge Charger R/T 1968 met de befaamde 426 Hemi motor. Hij is van Autoworld en natuurlijk uit de authentics serie!
Dit model is eind Juli uitgekomen en wordt in Nederland nergens geleverd. Het is voor nu dus een van de weinige in Europa!
Wat staat het kleurtje goed al zeg ik het zelf!

Ik ben er super blij mee. Ik vind de kleur lekker vintage aandoen.

Leuke speciale aanwinst, maar ik moet zeggen dat ik de kleur echt helemaal niks vind, ik zie ze liever in een mooie donkere glimmende kleur.
Maar goed, zo veel mensen zo veel wensen.
Hoeveel Chargers heb je nu?

- peugeot-gek
- Schaal: 1:18
Very nice car is dit.
Mooi gemaakt,het kleur is wennen.
Greetz
Mooi gemaakt,het kleur is wennen.
Greetz
Wat zijn oude wagens toch leuk.
Leuk model, had hem alleen donkerder geel verwacht zoals hieronder :S Vind dit te zacht jammer genoeg

>>Check out my collection
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 88#p442869" onclick="window.open(this.href);return false;<<

De kleur komt in het echt wat anders over, ik vind het gaaf!Driver-X schreef:Leuke speciale aanwinst, maar ik moet zeggen dat ik de kleur echt helemaal niks vind, ik zie ze liever in een mooie donkere glimmende kleur.
Hoeveel? Goeie vraag, zal eens tellen: Het zijn er 17, allen uit de Authentics serie natuurlijk.
Klopt, ik had hem ook wat donkerder verwacht en moest ook zeker even wennen nadat ik de doos had opengemaakt. Nu ben ik er helemaal weg van.MYTY schreef:Leuk model, had hem alleen donkerder geel verwacht zoals hieronder :S Vind dit te zacht jammer genoeg![]()
http://www.diecastmodelswholesale.com/c ... amm972.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij staat op de foto's ook op een witte achter- en ondergrond. Dat werkt ook niet echt mee. Tussen de andere modellen staat hij prachtig!